Nieuws & Cases

Hieronder vind je de meest recente updates van bij Ads & Data en ook inspirerende cases.  Je kan ons altijd contacteren als je vragen hebt of als je meer info wenst over de nieuwsupdates of de cases.

De Plezantste gemeente van Vlaanderen

Cases

In 2020 ging de redactie van Het Nieuwsblad, samen met AXA Verzekeringen, op zoek naar de Plezantste Gemeente van Vlaanderen. Een campagne waarin brand partnership en branded content elkaar versterken.

Lees meer

Barbecook, Dagen vol Vuur

Cases

'Dagen vol Vuur' is een digitale campagnelijn die we uitwerkten voor Barbecook. Dit online platform werd volledig geënt op de marketingstrategie van het merk en bracht data-intelligentie en storytelling samen.

Lees meer

Volvo, Veiligheid als basisrecht voor iedereen

Cases

Volvo en Brand Studio hebben een lange geschiedenis van succesvolle samenwerkingen. Ook deze campagne is zowel visueel als verhalend een schot in de roos. Onze lezers nemen de verhalen over verkeersveiligheid â...

Lees meer

Navigator, passie voor reizen en voertuigen

Cases

Navigator Magazine vormt de online inspiratiebron voor wie België en de wereld ten volle wil beleven. De website inspireert met authentieke en verrassende tips & trips, aangevuld met aantrekkelijke verhale...

Lees meer

bol.com en Billie zorgen voor een ‘holly jolly Christmas’

Nieuws

Ads & Data creëerde samen met bol.com een unieke campagne om iedereen een magische kerst te bezorgen. ‘De winkel van ons allemaal’ heeft dan ook alles in haar mars of beter gezegd in haar assortiment o...

Lees meer

Waarom Joan Lambert (IPG Mediabrands) Snapchat als wingman inzet

Nieuws

Snapchat overtuigt ook in België adverteerders en mediabureaus. Ze gebruiken display of de specifieke producten die zo eigen zijn aan Snapchat. Denk aan de lenzen. Dit is waarom Joan Lambert van Mediabrands Sn...

Lees meer

Hoe Augmented Reality (AR) ons aankoopproces verandert

Nieuws

We kopen steeds meer online en zijn het dus gewoon een product niet meer in handen te nemen alvorens het aan te kopen. Gelukkig bestaat er een tussenstap: virtueel in handen nemen. Augmented reality (AR) zou on...

Lees meer

Ads & Data wenst iedereen fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar!

Nieuws

Let’s un-waste another year, together! 2021 loopt op zijn einde en 2022 is in zicht. Het hele Ads & Data-team wenst ieder dan ook fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar.

Lees meer

Nieuw! Snap Commercials vanaf nu beschikbaar in België

Nieuws

Commercials, het non-skippable premium videoproduct van Snapchat is voortaan ook beschikbaar in België, één van de eerste partnerlanden. Ideaal om incremental reach aan je tv-campagne toe te voegen!

Lees meer

Beregoede resultaten voor NAT Beer van Nestlé dankzij Smart AD

Nieuws

Begin 2021 lanceerde Nestlé ontbijtgranen voor kinderen: NAT Beer. Om dit nieuwe merk te promoten, kwam Nestlé samen met UM (Mediabrands) aankloppen bij Ads & Data. Smart AD bleek de ideale oplossing te z...

Lees meer

Hoe kan jouw merk connecteren met de Snapchat Generation?

Nieuws

Een doelgroep met een duidelijke mening en even duidelijk consumptiepatroon. Welke adverteerder wil daar niet voor tekenen. Wat moet je weten over het gedrag van de Snapchat Generation zodat je ermee kan connec...

Lees meer

Ads & Data versterkt Onderdak met breed commercieel aanbod

Nieuws

Onderdak - de woonbijlage van De Standaard, Het Nieuwsblad, De Gazet Van Antwerpen en Het Belang Van Limburg – inspireert niet alleen bouwers en verbouwers, maar iedereen met een dak boven het hoofd. Ads &...

Lees meer
1 15 16 17 18 19 20