Nieuws & Cases
Hieronder vind je de meest recente updates van bij Ads & Data en ook inspirerende cases. Je kan ons altijd contacteren als je vragen hebt of als je meer info wenst over de nieuwsupdates of de cases.
De Plezantste gemeente van Vlaanderen
CasesIn 2020 ging de redactie van Het Nieuwsblad, samen met AXA Verzekeringen, op zoek naar de Plezantste Gemeente van Vlaanderen. Een campagne waarin brand partnership en branded content elkaar versterken.
Lees meerBarbecook, Dagen vol Vuur
Cases'Dagen vol Vuur' is een digitale campagnelijn die we uitwerkten voor Barbecook. Dit online platform werd volledig geënt op de marketingstrategie van het merk en bracht data-intelligentie en storytelling samen.
Lees meerVolvo, Veiligheid als basisrecht voor iedereen
CasesVolvo en Brand Studio hebben een lange geschiedenis van succesvolle samenwerkingen. Ook deze campagne is zowel visueel als verhalend een schot in de roos. Onze lezers nemen de verhalen over verkeersveiligheid â...
Lees meerNavigator, passie voor reizen en voertuigen
CasesNavigator Magazine vormt de online inspiratiebron voor wie België en de wereld ten volle wil beleven. De website inspireert met authentieke en verrassende tips & trips, aangevuld met aantrekkelijke verhale...
Lees meerbol.com en Billie zorgen voor een ‘holly jolly Christmas’
NieuwsAds & Data creëerde samen met bol.com een unieke campagne om iedereen een magische kerst te bezorgen. ‘De winkel van ons allemaal’ heeft dan ook alles in haar mars of beter gezegd in haar assortiment o...
Lees meerWaarom Joan Lambert (IPG Mediabrands) Snapchat als wingman inzet
NieuwsSnapchat overtuigt ook in België adverteerders en mediabureaus. Ze gebruiken display of de specifieke producten die zo eigen zijn aan Snapchat. Denk aan de lenzen. Dit is waarom Joan Lambert van Mediabrands Sn...
Lees meerHoe Augmented Reality (AR) ons aankoopproces verandert
NieuwsWe kopen steeds meer online en zijn het dus gewoon een product niet meer in handen te nemen alvorens het aan te kopen. Gelukkig bestaat er een tussenstap: virtueel in handen nemen. Augmented reality (AR) zou on...
Lees meerAds & Data wenst iedereen fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar!
NieuwsLet’s un-waste another year, together! 2021 loopt op zijn einde en 2022 is in zicht. Het hele Ads & Data-team wenst ieder dan ook fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar.
Lees meerNieuw! Snap Commercials vanaf nu beschikbaar in België
NieuwsCommercials, het non-skippable premium videoproduct van Snapchat is voortaan ook beschikbaar in België, één van de eerste partnerlanden. Ideaal om incremental reach aan je tv-campagne toe te voegen!
Lees meerBeregoede resultaten voor NAT Beer van Nestlé dankzij Smart AD
NieuwsBegin 2021 lanceerde Nestlé ontbijtgranen voor kinderen: NAT Beer. Om dit nieuwe merk te promoten, kwam Nestlé samen met UM (Mediabrands) aankloppen bij Ads & Data. Smart AD bleek de ideale oplossing te z...
Lees meerHoe kan jouw merk connecteren met de Snapchat Generation?
NieuwsEen doelgroep met een duidelijke mening en even duidelijk consumptiepatroon. Welke adverteerder wil daar niet voor tekenen. Wat moet je weten over het gedrag van de Snapchat Generation zodat je ermee kan connec...
Lees meerAds & Data versterkt Onderdak met breed commercieel aanbod
NieuwsOnderdak - de woonbijlage van De Standaard, Het Nieuwsblad, De Gazet Van Antwerpen en Het Belang Van Limburg – inspireert niet alleen bouwers en verbouwers, maar iedereen met een dak boven het hoofd. Ads &...
Lees meer