Nieuws & Cases
Hieronder vind je de meest recente updates van bij Ads & Data en ook inspirerende cases. Je kan ons altijd contacteren als je vragen hebt of als je meer info wenst over de nieuwsupdates of de cases.
Uitbreiding merkenportfolio met Mediahuis Luxemburg vanaf 2022
NieuwsDe nieuwsmerken Luxemburger Wort, Contacto , Luxembourg Times -met hun respectieve websites- en de magazines Télécran, Tendances, Automoto, Das Magazin, Radio Latina, het foldering-platform Imail én B2B ...
Lees meerAds & Data Launch Party
NieuwsAan een laaiend enthousiast publiek geen gebrek tijdens de Ads & Data Launch Party!
Lees meerSnap lanceert ‘Mijn Plaatsen’ in Snap Map
NieuwsSnapchat lanceert met ‘Mijn Plaatsen’ een nieuwe manier voor Snapchatters om de wereld te verkennen met de Snap Map. Je kan vanaf nu meer dan 30 miljoen bedrijven ontdekken, je eigen favoriete plekjes log...
Lees meerUniform tv-reclamemodel voor alle Belgische zenders om lokale televisiesector zuurstof te geven
NieuwsEr wordt meer dan ooit naar televisie- en videocontent gekeken, via alle mogelijke schermen. Tegelijkertijd wordt meer en meer tv-reclame doorgespoeld. Omdat programma’s bij commerciële zenders grotendeels g...
Lees meerBelgische broadcasters tekenen de blauwdruk voor ‘nieuw video-ecosysteem’
NieuwsBalans tussen meer kijkcomfort via ‘Terugkijk TV’ en een nieuw reclamemodel waarbij het vergroten van het reclamebereik en de digitalisering van tv centraal staan.
Lees meerTelenet verlengt rechten voor de Premier League
NieuwsTelenet heeft de uitzendrechten voor de Engelse Premier League voor drie seizoenen verlengd. Nagenoeg alle matchen worden live uitgezonden op Play Sports, en een selectie van de wedstrijden is ook te zien op de...
Lees meerAds & Data Brand Studio gaat aan de haal met een Digiday Media Award Europe voor de campagne ‘Samen Impact’
NieuwsOp 10 juni 2021 werden naar jaarlijkse gewoonte de Digiday Media Awards Europe uitgereikt. Onze Brand Studio viel in de prijzen in de categorie Best Engaged Community met ‘Samen Impact’, een campagne om lok...
Lees meerMediahuis nieuwsmerken hernieuwen samenwerking met Digital Ad Trust (DAT) kwaliteitslabel
NieuwsMediahuis nieuwsmerken hernieuwen samenwerking met Digital Ad Trust (DAT) kwaliteitslabel.
Lees meerLang leve tv: sterke groei voor regionale zenders en Play-familie
NieuwsMet een drukke sportzomer in het vizier loopt het televisievoorjaar op z’n einde. En wat voor één! Alle Play-zenders samen zijn goed voor een marktaandeel van 21,1% (VVA 18-54) en kunnen zo een groei van ma...
Lees meerBillie, het lifestylemagazine goes ‘SustainaBilliety’!
NieuwsNu zaterdag 5 juni transformeert Billie - de 360° lifestyle propositie van Het Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg - voor één keer in ‘SustainaBilliety’. Dit om de aandacht te vest...
Lees meerAds & Data Brand Studio creëert samen met TBWA een podium op tv voor online talent om Telenet ONE in de kijker te zetten
NieuwsOm Telenet ONE extra onder de aandacht te brengen, lanceert Ads & Data in samenwerking met Telenet en TBWA ‘ONE Minute’, een inspirerend mini-format op Play4. Telenet ONE is een volledig nieuw aanbod da...
Lees meerPause button advertising 2.0: geo-targeting nu ook mogelijk op alle Play-zenders van Telenet
NieuwsMet één druk op de pauzeknop is het dankzij de technologie van Telenet mogelijk om het tv-scherm om te toveren tot een indoor billboard op Play4, Play5, Play6, Play7 en Play Sports Open. Ads & Data is wer...
Lees meer