Nieuws & Cases

Hieronder vind je de meest recente updates van bij Ads & Data en ook inspirerende cases.  Je kan ons altijd contacteren als je vragen hebt of als je meer info wenst over de nieuwsupdates of de cases.

Uitbreiding merkenportfolio met Mediahuis Luxemburg vanaf 2022

Nieuws

De nieuwsmerken  Luxemburger Wort, Contacto , Luxembourg Times -met  hun respectieve websites- en de magazines Télécran, Tendances, Automoto, Das Magazin, Radio Latina, het foldering-platform Imail én B2B ...

Lees meer

Ads & Data Launch Party

Nieuws

Aan een laaiend enthousiast publiek geen gebrek tijdens de Ads & Data Launch Party!

Lees meer

Snap lanceert ‘Mijn Plaatsen’ in Snap Map

Nieuws

Snapchat lanceert met ‘Mijn Plaatsen’ een nieuwe manier voor Snapchatters om de wereld te verkennen met de Snap Map.  Je kan vanaf nu meer dan 30 miljoen bedrijven ontdekken, je eigen favoriete plekjes log...

Lees meer

Uniform tv-reclamemodel voor alle Belgische zenders om lokale televisiesector zuurstof te geven

Nieuws

Er wordt meer dan ooit naar televisie- en videocontent gekeken, via alle mogelijke schermen. Tegelijkertijd wordt meer en meer tv-reclame doorgespoeld. Omdat programma’s bij commerciële zenders grotendeels g...

Lees meer

Belgische broadcasters tekenen de blauwdruk voor ‘nieuw video-ecosysteem’

Nieuws

Balans tussen meer kijkcomfort via ‘Terugkijk TV’ en een nieuw reclamemodel waarbij het vergroten van het reclamebereik en de digitalisering van tv centraal staan.

Lees meer

Telenet verlengt rechten voor de Premier League

Nieuws

Telenet heeft de uitzendrechten voor de Engelse Premier League voor drie seizoenen verlengd. Nagenoeg alle matchen worden live uitgezonden op Play Sports, en een selectie van de wedstrijden is ook te zien op de...

Lees meer

Ads & Data Brand Studio gaat aan de haal met een Digiday Media Award Europe voor de campagne ‘Samen Impact’

Nieuws

Op 10 juni 2021 werden naar jaarlijkse gewoonte de Digiday Media Awards Europe uitgereikt. Onze Brand Studio viel in de prijzen in de categorie Best Engaged Community met ‘Samen Impact’, een campagne om lok...

Lees meer

Mediahuis nieuwsmerken hernieuwen samenwerking met Digital Ad Trust (DAT) kwaliteitslabel

Nieuws

Mediahuis nieuwsmerken hernieuwen samenwerking met Digital Ad Trust (DAT) kwaliteitslabel.

Lees meer

Lang leve tv: sterke groei voor regionale zenders en Play-familie

Nieuws

Met een drukke sportzomer in het vizier loopt het televisievoorjaar op z’n einde. En wat voor één! Alle Play-zenders samen zijn goed voor een marktaandeel van 21,1% (VVA 18-54) en kunnen zo een groei van ma...

Lees meer

Billie, het lifestylemagazine goes ‘SustainaBilliety’!

Nieuws

Nu zaterdag 5 juni transformeert Billie - de 360° lifestyle propositie van Het Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg - voor één keer in ‘SustainaBilliety’. Dit om de aandacht te vest...

Lees meer

Ads & Data Brand Studio creëert samen met TBWA een podium op tv voor online talent om Telenet ONE in de kijker te zetten

Nieuws

Om Telenet ONE extra onder de aandacht te brengen, lanceert Ads & Data in samenwerking met Telenet en TBWA ‘ONE Minute’, een inspirerend mini-format op Play4. Telenet ONE is een volledig nieuw aanbod da...

Lees meer

Pause button advertising 2.0: geo-targeting nu ook mogelijk op alle Play-zenders van Telenet

Nieuws

Met één druk op de pauzeknop is het dankzij de technologie van Telenet mogelijk om het tv-scherm om te toveren tot een indoor billboard op Play4, Play5, Play6, Play7 en Play Sports Open. Ads & Data is wer...

Lees meer
1 14 15 16 17