Volvo, Veiligheid als basisrecht voor iedereen

Volvo en Brand Studio hebben een lange geschiedenis van succesvolle samenwerkingen. Ook deze campagne is zowel visueel als verhalend een schot in de roos. Onze lezers nemen de verhalen over verkeersveiligheid – zowel online als in de krant - gretig op.

Doel

Volvo heeft indrukwekkende ambities rond de veiligheid van alle weggebruikers. Op weg naar nul verkeersslachtoffers wil het merk graag op een toegankelijke en inspirerende manier communiceren over die inspanningen en innovaties die het daartoe in stelling brengt.

Idee

We bouwen de campagne op vanuit de beste True Native-tradities. Volvo levert erg goede basiscontent, onze redacteurs maken er spannende, persoonlijke en geloofwaardige verhalen van. Met onze designers gaan we op zoek naar een strak design zonder overbodige franjes. Dat is waar Volvo voor staat, en dat is ook het design dat we voor de Zweedse autobouwer in print en web ontwerpen. Samen zoeken en vinden we een stijl die natuurlijk aansluit bij De Standaard én Volvo.

Resultaat

Volvo en Mediahuis Brand Studio hebben een lange geschiedenis van succesvolle samenwerkingen. Ook deze campagne is zowel visueel als verhalend een schot in de roos. Onze lezers nemen de verhalen over verkeersveiligheid – zowel online als in de krant – gretig op.

– Thomas Buytaert, Head of Editiorial Projects MH Brand Studio

“Op een Volvo moet je kunnen vertrouwen. En dus vertellen we verhalen die 100% geloofwaardig zijn.”

Thomas Buytaert