Wie we zijn
Voor alle mediamerken in België, groot of klein, moet je bij Ads & Data zijn.
We zijn een reclameregie waar het verbinden van merken en mensen centraal staat. Door ons indrukwekkend merkenportfolio aan intelligente data te koppelen, helpen we adverteerders om op een éénvoudige manier hun doelpubliek te bereiken. Of je nu een bakker op de hoek van de straat bent of deel uitmaakt van een multinational, onze missie bestaat erin om jouw boodschap bij de juiste mensen te brengen.
Voor minder gaan we niet!
Het medialandschap is er ééntje dat voortdurend in verandering is en daar weet Ads & Data als geen ander gretig op in te spelen door zelf actief te participeren. Om onze boodschap uit te dragen, organiseren we heel wat activiteiten & evenementen. Een uitdagende taak. Hieronder een greep uit onze meest recente activiteiten.
Een kijkje achter de schermen
Podcastfestival
Podcasts zijn hot. Sterker nog, ze zijn overal. En dat maakt ze ook interessant voor adverteerders. Met die insteek zette Ads & Data een samenwerking op poten met De Standaard. Tijdens het DS Podcastfestival in Oostende gaven we een inspirerende sessie over adverteren in podcasts.
Meer weten?Het Slimste Reclamebureau ter Wereld
Reclamebureaus zijn een belangrijke partner bij de realisatie van verschillende advertentiecampagnes. Ads & Data organiseerde daarom dit najaar voor de eerste keer Het Slimste Reclamebureau ter Wereld. De strijd der reclametitanen barstte los tussen maar liefst 32 reclamebureaus.
Benieuwd wie won?Teambuilding Ads & Data
Geen Ads & Data zonder een sterk team achter de knoppen. Om de groepssfeer te bevorderen, organiseren we elk jaar een onvergetelijke teambuilding waar de teams door samen te werken aan ludieke opdrachten elkaar nóg beter leren kennen. Vorig jaar organiseerden we een ‘Ads & Data Fair’, een meer dan geslaagde dag!
Creative CEO lunch
De Creative CEO Lunch is er naar jaarlijkse gewoonte ééntje om duimen en vingers af te likken. De CEO’s van de reclamebureaus mochten vorig jaar aan tafel schuiven in het nieuwe, hippe restaurant Misera in Antwerpen. Het culinaire kader in combinatie met inspirerende presentaties maakt van de Creative CEO Lunch een ijzersterk concept.
Bekijk de foto’s!YMCE opleiding bij Ads & Data
Dit jaar had Ads & Data de eer om de ‘YMCE Data Driven Competition’ mee te organiseren. Een wedstrijd voor alle jonge data-analisten en digitale experten die in een mediabureau of gespecialiseerd reclame agency werken. Kortom een uitdagende competitie om jong mediatalent te steunen, iets waar we bij Ads & Data veel belang aan hechten.
Meer weten?Creative Challenge De Mol
Hoe zouden reclamebureaus De Mol integreren in hun campagnes moesten ze carte blanche krijgen? Dat was dé vraag die de verschillende reclamebureaus voorgeschoteld kregen tijdens de ‘Ads & Data Creative Challenge’ van De Mol vorig jaar. Overtuigen deden ze allemaal, maar er kon maar ééntje de winnaar zijn.
Benieuwd wie won?Klantenevent Dancing with the Stars
Ook onze klanten mogen af en toe eens schitteren. Onder het motto ‘Work hard, play hard’ gaven we hen na een boeiende Play-presentatie de kans om zelf eens in de spotlights te staan tijdens de finale van Dancing with the Stars. Een onvergetelijke ervaring!
Bekijk de foto’s!Sterrenlunches
De Sterrenlunches zijn ondertussen al jaren een gekend succesrecept bij de Belgische mediabureaus. Het concept? Culinaire verwennerij in een sterrenrestaurant waar onze account managers en management onze Ads & Data – boodschappen persoonlijk aan tafel vertellen. De place to be was dit jaar het fantastische Bozar restaurant in Brussel onder leiding van chef-kok Karen Torosyan.
Geniet hier even mee!