Nieuws & Cases

Hieronder vind je de meest recente updates van bij Ads & Data en ook inspirerende cases.  Je kan ons altijd contacteren als je vragen hebt of als je meer info wenst over de nieuwsupdates of de cases.

Een IKEA-handleiding voor het partnership met Blind Gekocht

Nieuws

‘Köpt i blindo’ zegt je waarschijnlijk niets, maar Blind Gekocht kleurt dit seizoen wel een tikkeltje Zweedser dankzij het partnership met IKEA. In het nieuwste seizoen van Blind Gekocht op Play4 zullen Vl...

Lees meer

Een ‘merk’waardige podcast, waarom? Daarom!

Nieuws

De groeiende populariteit van podcasts spoort meer en meer merken aan om zich aan deze unieke vorm van storytelling te wagen. Met een podcast op maat is het mogelijk om je doelgroep op een persoonlijke manier a...

Lees meer

3 redenen waarom adverteren in de zomer slim is 

Nieuws

Of het nu herfst, winter, lente of zomer is, je merk via de juiste mediakanalen in de kijker zetten bij jouw doelgroep is altijd een goed idee. Voor velen is de zomer ‘komkommertijd’, maar het tegendeel is ...

Lees meer

Highlights bij Discovery, TLC, HGTV, BBC First, History, Njam! Comedy Central en MTV

Nieuws

Wil je op de hoogte blijven van de programma's die in mei te zien zijn op Discovery, TLC, HGTV, BBC First, History, Njam!, Comedy Central en MTV? We hebben alles samengebracht in een handig overzicht, zodat je ...

Lees meer

Warner Bros. Discovery haalt HGTV zender naar België

Nieuws

De in Amerika hyperpopulaire woon- en lifestyle-zender HGTV (Home & Garden TV), bekend om zijn interieur- en verbouwingprogramma’s, bestaat al in 93 andere landen en is sinds 27 maart ook in België op de...

Lees meer

“Niemand geloofde in Ads & Data en nu 3 jaar later kijkt ook het buitenland vol bewondering naar onze reclameregie” 

Nieuws

Een gesprek met Bart Decoster, CEO van Ads & Data. "Bij Ads & Data zijn we erin geslaagd om een blijvende impact te creëren op het medialandschap, vooral op het vlak van data,” aldus Bart Decoster, ...

Lees meer

Reclame versus privacy: waarom we de oplossing niet te ver moeten zoeken

Nieuws

De sociale media hebben geen al te beste reputatie als het over privacy gaat. Bovendien verdwijnt de manier waarop ze vandaag data van gebruikers verzamelen. Uitdagingen waar de traditionele Europese media een ...

Lees meer

Scoor met jouw merk tijdens de sportzomer van 2024

Nieuws

De sportzomer van 2024 was nog nooit zo dichtbij en dat mag je best letterlijk nemen. Met onder meer het EK voetbal in Duitsland, de Olympische Spelen in Parijs en het EK atletiek in Italië in het verschiet be...

Lees meer

Ads & Data – consent maakt gepersonaliseerde advertenties voor jouw merk mogelijk

Nieuws

Eén van de belangrijkste pijlers om het ‘Ads & Data Total Video – ecosysteem’ te realiseren, was het uitrollen van de ‘Ads & Data – consent’. Oftewel de noodzakelijke toestemming van een ge...

Lees meer

Highlights bij Discovery, BBC First, History en MTV

Nieuws

Wil je op de hoogte blijven van de meest opwindende inhoud en shows die in maart en april te zien zijn op HISTORY, Njam!, MTV, Comedy Central en BBC First? We hebben alles samengebracht in een handig overzicht,...

Lees meer

Bye bye cookies, hello first party data!

Nieuws

Eind 2024 verdwijnen de third party cookies, maar geen nood! Via het hoge ingelogd bereik en de first party data van onze online publishers en telcos hebben we de oplossing in handen. Daarnaast gebruiken we dat...

Lees meer

Het ‘Ads & Data Total Video – ecosysteem’: de toekomst van adverteren

Nieuws

Het fenomeen tv-kijken heeft de voorbije jaren een ongeziene transformatie ondergaan. Eén ding staat vast: de kijker wordt overspoeld door een overload aan content op allerlei zenders en platformen. De consume...

Lees meer
1 2 3 17