Adverteren

Ooit al tranen met tuiten gelachen tijdens De Slimste Mens? Je hart sneller voelen kloppen tijdens het beluisteren van de True Crime podcast van Het Belang van Limburg of in je pen gekropen na het lezen van een opiniestuk in de krant?
Met de steengoede content die we dagelijks maken, raken we miljoenen lezers, kijkers, luisteraars en surfers. Aan ons om hen ook te beroeren met jullie verhalen. Met ons breed portfolio aan kwaliteitsvolle media helpen wij merken om hun doelgroepen op een impactvolle en creatieve manier aan te spreken.

Ads

Bij Ads & Data komen sterke mediaspelers samen. Vanuit de alliantie gedachte gaan we tot het uiterste om jouw doelstellingen te realiseren. Met onze waaier aan premium mediakanalen: offline en online, breed en niche, relevant en nog relevanter, willen wij de partner zijn waar jouw advertentiebudget het beste is besteed. Ads & Data staat voor ‘simplicity’ en daarom hebben we onze media onderverdeeld in Video (tv en online video), Display (print en digital display) en Audio (streaming en podcast).

TV kijken

Video

Ga voor impact met video! Door de combinatie van geluid en beeld zijn video advertenties uitermate geschikt om emotie over te brengen bij de kijkers in je doelgroep. Onder Video bieden we bij Ads & Data advertentiemogelijkheden aan op tv en online platformen.  Een spotje van 6-15-30 seconden of een programmasponsoring?

Ontdek de mogelijkheden van adverteren met video

Display

Laat je zien met Display! Zorg ervoor dat je zichtbaar bent via verschillende formaten.  Jouw boodschap letterlijk in de handen van je doelgroep met print of doelgericht met de technische targeting mogelijkheden van digitaal.  Of je nu een verhaal wil vertellen of de conversie nastreeft, met display hebben we zeker een oplossing voor je!

Lees hier wat Display kan betekenen voor jouw merk
audio

Audio

Laat van je horen met audio!  Breng jouw boodschap letterlijk tussen de oren van je doelgroep.  Bij Ads & Data bieden we advertentiemogelijkheden aan via de populaire podcasts van onze nieuwsmerken zoals de HBvL True Crime podcast of de Sjotcast van Het Nieuwsblad.  Daarnaast zit je bij ons goed om je spot uit te zenden op Radio Latina.

Lees hier meer over audio advertising

Creatief met Brand Studio

Brand Studio helpt je om op een creatieve manier over je merk te communiceren, in lijn met het DNA van onze merken en nauw aansluitend bij de interesses van onze bezoekers, kijkers, lezers en luisteraars. Zo kunnen we jouw merk en haar doelgroepen op een geloofwaardige manier met elkaar in contact te brengen. Brand Studio gidst je door onze multimediale waaier van opportuniteiten en coördineert projecten van A tot Z in overleg met adverteerder, media agency en het creatieve bureau.

Lees meer over Brand Studio

Regionaal

Wil je adverteren naar een specifieke regio of regio’s? Ads & Data heeft een sterke regionale verankering en we bieden de sterkste regionale mediamerken aan zowel in display met o.a. Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg als ook video met de regionale zenders ROBtv, ATV, TVO en TVL. Ook data helpt een handje met regionale targeting opties voor Smart AD en de Pauze Button.

Ontdek ons regionaal aanbod

Data

Data is één van de pijlers en meer dan een bouwsteen van Ads & Data, dat is méér dan duidelijk. Sommigen durven dit het nieuwe goud noemen, anderen een te polijsten diamant. Wij bekijken het als een bijzonder interessant project waarin we nieuwe opportuniteiten zien en oplossingen om nu net de brug te slaan tussen adverteerders, agencies en publishers.

Een project in volle evolutie

Vanuit het bestaande aanbod willen we verder groeien in producten en expertise. Een basisaanbod aan segmenten wordt ter beschikking gesteld. In functie van de noden van onze klanten en de gestelde KPI’s zullen custom segmenten, lookalike en predictive data worden toegevoegd.
Verder bekijken we hoe we hen betere inzichten kunnen verschaffen in de data die ze zelf ter beschikking hebben of de campagnes die op ons netwerk zullen draaien.
Maar we kijken en bouwen verder. Er is vraag naar easy buying platformen, een gemakkelijke manier om toegang te krijgen tot onze data én onze inventaris, dit zowel op nationaal als regionaal vlak. We zijn en blijven ambitieus en vanuit samenwerking zijn we overtuigd dat het samenbrengen en optimaliseren van deze tools zal leiden tot een krachtig aanbod/platform in de markt. Meer dan ooit met de intentie “we un-waste”.

Gepersonaliseerde dataservice

Naast de kant-en-klare segmenten, bieden we ook een gepersonaliseerde dataservice. Onze data scientists helpen adverteerders om doelgroepen op maat van hun merk te bouwen. Want hoe gerichter een campagne wordt uitgeleverd, hoe relevanter de boodschap voor de consument wordt en hoe performanter de resultaten zijn. Transparantie en respect in relatie met zowel onze lezers als adverteerders zal hierin steeds voorop worden gesteld.

Quote Koen Van Rhijn, COO
“Niets in dit verhaal zal gebeuren zonder de juiste toestemming van onze kijkers, luisteraars, lezers en surfers.”