ADVERTEREN

Display

Vergroot de zichtbaarheid van jouw merk met behulp van display! Ga voor verschillende kanalen én formaten, zodat jouw boodschap letterlijk in de handen van je doelgroep terechtkomt, via print of  digitaal. Steeds doelgericht met onze targetingmogelijkheden.

Print

Digitaal mag dan wel omnipresent zijn in onze huidige, steeds sneller draaiende, wereld. Een artikel lezen op papier geeft je verhaal een andere dimensie. Het echt in handen houden van een krant of magazine voelt vertrouwd aan. De kwalitatieve en journalistieke context zorgt voor maximale impact.  Veel adverteerders blijven printmedia daarom dan ook enorm waarderen.

Ontdek ons aanbod van Print merken.

 

Betrouwbaarheid

Een advertentie in een papieren krant betekent dat deze in een te vertrouwen medium staat. Onze merken staan garant voor een betrouwbaar imago en dat voelt de lezer ook aan. Ook advertenties profiteren van dit imago. Veel meer dan in een digitale omgeving staat de krant voor een veilig medium.

Wij zorgen er bovendien voor dat je advertentie tussen kwalitatieve artikels tentoongesteld wordt in een brand safe context.

Snelheid

Bij print denk je misschien niet meteen aan flexibiliteit of snelheid maar dat blijkt onterecht.  Wil je graag adverteren in één van onze kranten? Vandaag beslist, overmorgen staat jouw advertentie reeds in één van onze kranten. Op papier, geleverd in postbussen doorheen het hele land en automatisch ook digitaal in de krantenapp.

Bereik

Geen enkel medium bereikt zo veel mensen op één dag dan print. De Mediahuis-krantentitels alleen bereiken meer dan 2 miljoen mensen. Elke dag.
Bovendien spreken we over een koopkrachtig publiek.

Niet te missen

Wil je de volledige aandacht van je lezer, dan is print het medium bij uitstek. Geen blinkende banners op een website naast je artikel of binnenkomende mailtjes in de inbox. De krant geniet de volle aandacht van de lezer. Speel hier op in met een passende advertentie.

Digitaal

Display is de basis van online advertising.  Vandaag is er echter een breed aanbod van formaten, sommige al wat groter en opvallender dan andere.  Maak gebruik van de beschikbare data en targeting mogelijkheden om jouw doelgroep optimaal te bereiken en dat in een kwalitatieve en relevante context. De meest cost efficiënte online oplossing.

Ontdek een selectie van onze online merken

 

Sterke lokale merken

De hoeksteen van het digitale aanbod bij Ads & Data ligt bij onze sterke lokale merken zoals Nieuwsblad, Sporza, Play4, Gazet van Antwerpen, …  Elk op zich gekende top media merken met een groot bereik.

Nationaal aanbod

Bij Ads & Data Digitaal kan je terecht voor nationale campagnes, dus zowel Nederlands- als Franstalig.  Dit kan door partnerships en samenwerkingen met o.a. TBOO (een samenwerking met IPM Advertising), Marie-Claire.fr, Eurosport.fr, Cosmopolitan.fr, Elle.fr en nog meer.  Hier bereik je Belgen door targeting op Belgische IP adressen.

Internationale Partnerships

Ads & Data heeft exclusieve partnerships met internationale platformen zoals Snapchat.  Via Ads & Data kan je dus unieke en creatieve advertenties naar je doelgroep brengen via AR lenzen of message ads met een lead gen formulier naar een specifieke B2B doelgroep.

Snapchat

Jongeren communiceren vandaag met hun vrienden via Snapchat.  De camera app maakt het verschil met andere sociale media door de vele leuke filters en AR lenzen. Nu, meer dan ooit, staat de Snap community te popelen om producten op nieuwe en speelse manieren te proberen, ermee te experimenteren en zo te leren kennen.

Ontdek meer over Snapchat

Onze digitale formaten

Wil je weten hoe onze digitale formaten eruitzien, zowel op desktop als mobil?  Wat is het verschil tussen een XL Leaderboard, TV Leaderboard of Billboard?  Bekijk de formaten live in een van onze sites en krijg er onmiddellijk alle technische info bij.

Ontdek onze digitale formaten

Pauze Button Advertising

De perfecte timing. Een schermgroot platform om je verhaal te brengen. En de zekerheid dat jouw boodschap gezien wordt door de kijker. Dat is Pause button advertising!

Wanneer de kijkers van Play4, Play5, Play6, Play7 en Play Sports Open op de pauzeknop drukken, is het dankzij de technologie van Telenet mogelijk om het tv-scherm om te toveren tot een indoor billboard. Resultaat: de adverteerder krijgt 100% zekerheid dat zijn commerciële boodschap gezien wordt. Dit zowel tijdens het live kijken als tijdens opnames en Terugkijk Tv.

Lees hier alle details over Pause Button

Graag meer weten over de mogelijkheden?

Contacteer ons!

Mail Ads & Data