ADVERTEREN

Display

Laat je zien met Display! Zorg ervoor dat je zichtbaar bent via verschillende formaten.  Jouw boodschap letterlijk in de handen van je doelgroep met print of doelgericht met de technische targeting mogelijkheden van digitaal.  Of je nu een verhaal wil vertellen of de conversie nastreeft, met display hebben we zeker een oplossing voor je!

Print

Digitaal mag dan wel omnipresent zijn in onze huidige, steeds sneller draaiende, wereld. Een artikel lezen op papier geeft je verhaal een andere dimensie. Het echt in handen houden van een krant of magazine voelt vertrouwd aan. De kwalitatieve en journalistieke context zorgt voor maximale impact.  Veel adverteerders blijven printmedia daarom dan ook enorm waarderen.

Ontdek ons aanbod van Print merken.

 

Betrouwbaarheid

Een advertentie in een papieren krant betekent dat deze in een te vertrouwen medium staat. Onze merken staan garant voor een betrouwbaar imago en dat voelt de lezer ook aan. Ook advertenties profiteren van dit imago. Veel meer dan in een digitale omgeving staat de krant voor een veilig medium.

Wij zorgen er bovendien voor dat je advertentie tussen kwalitatieve artikels tentoongesteld wordt in een brand safe context.

Snelheid

Bij print denk je misschien niet meteen aan flexibiliteit of snelheid maar dat blijkt onterecht.  Wil je graag adverteren in één van onze kranten? Vandaag beslist, overmorgen staat jouw advertentie reeds in één van onze kranten. Op papier, geleverd in postbussen doorheen het hele land en automatisch ook digitaal in de krantenapp.

Bereik

Geen enkel medium bereikt zo veel mensen op één dag dan print. De Mediahuis-krantentitels alleen bereiken meer dan 2 miljoen mensen. Elke dag.
Bovendien spreken we over een koopkrachtig publiek.

Niet te missen

Wil je de volledige aandacht van je lezer, dan is print het medium bij uitstek. Geen blinkende banners op een website naast je artikel of binnenkomende mailtjes in de inbox. De krant geniet de volle aandacht van de lezer. Speel hier op in met een passende advertentie.

Digitaal

Display is de basis van online advertising.  Vandaag is er echter een breed aanbod van formaten, sommige al wat groter en opvallender dan andere.  Maak gebruik van de beschikbare data en targeting mogelijkheden om jouw doelgroep optimaal te bereiken en dat in een kwalitatieve en relevante context. De meest cost efficiënte online oplossing.

Ontdek een selectie van onze online merken

 

Sterke lokale merken

De hoeksteen van het digitale aanbod bij Ads & Data ligt bij onze sterke lokale merken zoals Het Nieuwsblad, Sporza, Play4, Gazet van Antwerpen, Studio Brussel, …  Elk op zich gekende top media merken met een groot bereik.

Nationaal aanbod

Bij Ads & Data Digitaal kan je terecht voor nationale campagne, dus zowel Nederlands- als Frankstalig.  Dit kan door partnerships en samenwerkingen met o.a. Marie-Claire.fr, Doctissimo.fr, Aufeminin.fr, Marmiton.fr, Eurosport.fr, BFMTV.fr, Cosmopolitan.fr, Elle.fr en nog meer.  Hier bereik je Belgen door targeting op Belgische IP adressen.

Internationale Partnerships

Ads & Data heeft exclusieve partnerships met internationale platformen zoals LinkedIn, Yahoo! en Snapchat.  Via Ads & Data kan je dus unieke en creatieve advertenties naar je doelgroep brengen via AR lenzen of een message ads met een lead gen formulier naar een specifieke B2B doelgroep.

Snapchat

Jongeren communiceren vandaag met hun vrienden via Snapchat.  De camera app maakt het verschil met andere sociale media door de vele leuke filters en AR lenzsen. Nu, meer dan ooit, staat de Snap community te popelen om producten op nieuwe en speelse manieren te proberen, ermee te experimenteren en zo te leren kennen.

Ontdek meer over Snapchat

LinkedIn

LinkedIn is het belangrijkste zakelijke netwerk en het meest betrouwbare social media platform dat adverteerders een brand safe omgeving biedt.  Bezoekers investeren tijd om hun professionele gemeenschap en reputatie op te bouwen en te laten groeien. De ideale omgeving voor B2B campagnes, maar ook B2C. ‘Do Business where Business is Done’.

Ontdek meer over LinkedIn

Yahoo!

Yahoo! is een startpunt voor het ontdekken van uw favoriete onderwerpen, gebaseerd op 5 pijlers: nieuws, entertainment, sport, financiën en communicatie. Dit brede netwerk van Yahoo! met o.a. ook MSN, TechCrunch en Huffpost is ideaal voor programmatic campagnes, performance campagnes en native style campagnes.

Lees meer over Yahoo!

Pause Button Advertising

De perfecte timing. Een schermgroot platform om je verhaal te brengen. En de zekerheid dat jouw boodschap gezien wordt door de kijker. Dat is Pause button advertising!

Wanneer de kijkers van Play4, Play5, Play6, Play7 en Play Sports Open op de pauzeknop drukken, is het dankzij de technologie van Telenet mogelijk om het tv-scherm om te toveren tot een indoor billboard. Resultaat: de adverteerder krijgt 100% zekerheid dat zijn commerciële boodschap gezien wordt. Dit zowel tijdens het live kijken als tijdens opnames en terugkijk tv.

Lees hier alle details over Pause Button