Nieuws & Cases
Hieronder vind je de meest recente updates van bij Ads & Data en ook inspirerende cases. Je kan ons altijd contacteren als je vragen hebt of als je meer info wenst over de nieuwsupdates of de cases.
Ads & Data vergemakkelijkt de samenwerking met adverteerders op vlak van data dankzij het partnership met LiveRamp
NieuwsAls thought leader in de datawereld gaat Ads & Data als eerste in België in zee met de verrijkte versie van LiveRamp’s Clean Room. Met deze uitgebreide oplossing biedt Ads & Data beveiligde toegang t...
Lees meerHoogtepunten februari bij HBO Max, Discovery, HGTV, TLC, ID, MTV en Eurosport.
NieuwsWil je op de hoogte blijven van de programma's die in februari te zien zijn op HBO Max, Discovery, HGTV, TLC, ID, MTV en Eurosport? We hebben alles samengebracht in een handig overzicht, zodat je geen enkel hoo...
Lees meerLaat je creativiteit de vrije loop om op te vallen met je printcampagne
NieuwsIn een tijd waarin digitale reclame niet meer weg te denken is, speelt creativiteit meer dan ooit een belangrijke én vooral relevante rol in traditionele media zoals kranten. Maar wat is de meerwaarde van crea...
Lees meerInterest Targeting: de toekomst van gerichte advertenties
NieuwsIn de snel evoluerende wereld van digitale marketing draait alles om één ding: de juiste boodschap op het juiste moment bij de juiste persoon brengen. Interest targeting speelt hierbij een sleutelrol. Waarom ...
Lees meerDit was dé televisieavond van het jaar!
NieuwsDubbel feest gisteren, want Ads & Data en Play Media trakteerden op ’Dé televisieavond van het jaar’, gevolgd door het ‘Gala van De Slimste Mens’.
Lees meerHoogtepunten januari bij HBO Max, Discovery, HGTV, TLC, ID, MTV en Eurosport.
NieuwsWil je op de hoogte blijven van de programma's die in januari te zien zijn op HBO Max, Discovery, HGTV, TLC, ID, MTV en Eurosport? We hebben alles samengebracht in een handig overzicht, zodat je geen enkel hoog...
Lees meerSamenwerking Ads & Data en Mercedes-Benz resulteert in een opvallende campagne in DS Magazine
NieuwsDankzij Ads & Data stond Mercedes-Benz afgelopen zaterdag te pronken in DS Magazine, de weekendbijlage van De Standaard. Niet één- of tweemaal, maar wel drie keer. Mercedes koos naast een unieke printcamp...
Lees meerAnything can happen! Anywhere, maar vooral bij Play met maar liefst 7 nieuwe voorjaarstitels en enkele nieuwe gezichten
NieuwsPlay drukte met ijzersterke digitale en lineaire resultaten meer dan ooit zijn stempel op televisieland en nu staan de Play-zenders alweer in de startblokken voor een nieuw televisieseizoen. Een jaar vol met ge...
Lees meerSchitter met jouw merk binnen het BVOD-aanbod van Ads & Data
NieuwsAds & Data staat garant voor een sterk merkenaanbod, wat zich ook vertaalt in een aantrekkelijk videonetwerk voor jou als adverteerder.
Lees meerAds & Data stelt voor ‘Onderdak: Het grote renovatieonderzoek’
NieuwsOnderdak is als krantenbijlage van De Standaard, Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg al vele jaren een gevestigde waarde bij interieurliefhebbers. Ads & Data sloeg samen met B Pact de ...
Lees meerCase: Samsung gaat aan de slag met de Interscroller en Pauzeknop
CasesOntdek hoe Samsung met innovatieve advertentiemethoden indrukwekkende resultaten behaalt! Door de inzet van de Interscroller en Pauzeknop op HBO Max, wist Samsung in slechts twee dagen tijd 433.000 unieke bezoe...
Lees meerAds & Data kroont EssenceMediacom tot Het Slimste Bureau ter Wereld
NieuwsGisterenavond gooiden meer dan 70 bureaus alles in de strijd om de felbegeerde titel van Het Slimste Bureau ter Wereld in de wacht te slepen. Na een avond vol bloed, quizzweet en tranen mocht EssenceMediacom de...
Lees meer