Ads & Data heeft een zeer breed en uitgebreid cross mediaal aanbod om regionaal te adverteren. Met Het Belang van Limburg, Gazet van Antwerpen, De Gentenaar, en Made in zitten de sterkste regionale nieuwsmerken in onze portfolio. Bovendien is het door het intelligent inzetten van data mogelijk ook een lokaal en gesegmenteerd publiek te bereiken via onze nationale merken zoals: Nieuwsblad, De Standaard en de verscheidene Play-zenders. Onze sterke lokale én nationale merken maken van jouw regionale campagne een succes. Ontdek ze hieronder of contacteer ons voor een uitgewerkt voorstel.
Kranten met een sterke regionale verankering
Gazet van Antwerpen
Fier van hier en overal thuis. Met 3 edities in provincie Antwerpen brengt GVA de meest complete verslaggeving over stad Antwerpen, de randgemeenten, Kempen en regio Mechelen.
Lees meer over Gazet van AntwerpenHet Belang van Limburg
De trots van Limburg! Het recente nieuws uit Limburg, maar ook binnen- en buitenlands nieuws, economie, media & cultuur met een Limburgse invalshoek. Geen aparte edities.
Lees meer over Het Belang van LimburgNieuwsblad
Boven op een complete verslaggeving van het nieuws uit binnen- en buitenland, … schenkt Nieuwsblad extra aandacht aan streeknieuws met 9 edities in Vlaanderen.
Lees meer over NieuwsbladDe Standaard
De Standaard is de toonaangevende kwaliteitskrant in Vlaanderen met het meest actuele nieuws over binnen-en buitenland, economie, … met 5 edities in Vlaanderen (1 editie per provincie).
Lees meer over De StandaardMagazines & bijlages voor jouw doelgroep (Display Print)
Billie
Het grootste lifestyle krantenmagazine, verschijnt zowel in Gazet van Antwerpen, Nieuwsblad als Het Belang van Limburg. Adverteren is mogelijk in de volledige oplage of op bepaalde data in de provinciale edities. Billie is een 360° propositie met een zeer sterk digitaal verhaal.
Bezoek de Billie websitecitta
Eigenzinnig stadsmagazine bij Gazet van Antwerpen. Boordevol verrassende verhalen over bijzondere mensen en bijzondere dingen. Adverteren is mogelijk in de volledige oplage of in een van de edities: Metropool, Mechelen, Waas en Kempen. Beschikbaar zowel in print als online.
Bezoek citta onlineGoed Nieuws
Bijlage bij Het Belang van Limburg
Deze bijlage van Het Belang van Limburg brengt elke weekdag ‘goed nieuws’. Op dinsdag wordt de Goed Nieuws-pagina in de krant
geregionaliseerd met alle huwelijken uit de regio. Online vind je nog meer goed nieuws op de website en via de 7/7 gemeentenieuwsbrieven.
Goesting
Wekelijkse weekendbijlage bij Het Belang van Limburg. Boordevol tips voor levensgenieters, met o.a. cultuurtips, fiets- en wandelroutes, een interview… Goesting versterkt het weekendaanbod en bundelt alles wat er te doen is in één bijlage, bij de krant en online.
Bezoek Goesting onlineDigitaal adverteren
Sterke regionale merken online
De websites en apps van onze nieuwsmerken bieden een uitgebreid regionaal nieuwsaanbod dat je per gemeente kan raadplegen of zelfs als favoriet kan toevoegen. Daarnaast is er ook bruzz.be en de specifieke regio’s van made-in.be
Lokaal nieuws op de regiopagina’s
Plaats je advertentie tussen lokaal nieuws op onze nieuwssites Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg. Zo ben je zeker van de meest relevante en kwalitatieve lokale context.
Geo- of postcode targeting
Kies voor deze targeting optie als je enkel bezoekers van een bepaalde regio wil bereiken, maar wel op het volledige Ads & Data netwerk van sites en apps. Deze feature is gratis inbegrepen bij de CPM-kostprijs.
Kom meer te weten over data (to come)Pause Button
Aanwezig zijn op nationale tv-zenders, maar toch met een lokaal bereik? Dat kan door voor Pause Button te kiezen. Wij brengen jouw boodschap bij jouw lokale doelgroep op het moment dat de tv-kijker op de pauzeknop duwt. Geen videomateriaal nodig.
Lees meer over de Pauze KnopVideo mogelijkheden
Online Video
Drie opties om online met je reclamespot een regionaal publiek te bereiken: plaatsing bij de video content van onze sterke regionale merken, vertoning op het hele Ads & Data netwerk maar mits gebruik te maken van geotargeting en tenslotte door het toepassen regional context targeting waardoor je video op basis van gekozen regio enkel tussen het lokale nieuws verschijnt.
Ontdek meer over Online VideoSmart AD
Met Smart AD gebruik je de kracht van data en personalisatie. Hierdoor ben je aanwezig op nationale tv, maar bereik je toch een lokaal publiek. Door gebruik te maken van geotargeting, al dan niet gecombineerd met socio-demografische targeting zorgen wij ervoor dat de juiste spot bij de juiste doelgroep terecht komt. Ideaal voor branding en activatie campagnes.
Lees meer over Smart ADMeer info? Contacteer onze experten…
Aanbod voor steden en gemeenten
Naast de klassieke adverteermogelijkheden bieden onze sterke merken ook tal van creatieve oplossingen om een campagne voor jouw stad of gemeente naar een hoger niveau te tillen. We denken hierbij aan native content campagnes in kranten en op websites, maar ook aan het aangaan van partnerships op lokale en nationale televisie.
Wat dacht je misschien van jouw stad als locatiepartner voor de opnames van een nieuwe tv-serie, of het hosten van een evenement gerelateerd aan een tv-programma (vb De Mol aan Zee). Ook onze regionale zenders bieden heel wat mogelijkheden om jouw stad of gemeente met een mooie reportage in de kijker te zetten.