Ads & Data heeft een zeer breed en uitgebreid cross mediaal aanbod om regionaal te adverteren. Met Het Belang van Limburg, Gazet van Antwerpen, De Gentenaar, en Made in zitten de sterkste regionale nieuwsmerken in onze portfolio.  Bovendien is het door het intelligent inzetten van data mogelijk ook een lokaal en gesegmenteerd publiek te bereiken via onze nationale merken zoals: Nieuwsblad, De Standaard en de verscheidene Play-zenders.  Onze sterke lokale én nationale merken maken van jouw regionale campagne een succes. Ontdek ze hieronder of contacteer ons voor een uitgewerkt voorstel.

Regionale kaart
Overzicht van het regionale aanbod van Ads & Data

Kranten met een sterke regionale verankering

Gazet van Antwerpen

Fier van hier en overal thuis. Met 3 edities in provincie Antwerpen brengt GVA de meest complete verslaggeving over stad Antwerpen, de randgemeenten, Kempen en regio Mechelen.

Lees meer over Gazet van Antwerpen

Het Belang van Limburg

De trots van ​Limburg! Het recente nieuws uit Limburg, maar ook binnen- en buitenlands nieuws, economie, media & cultuur met een Limburgse invalshoek. Geen aparte edities.

Lees meer over Het Belang van Limburg
Het Nieuwsblad

Nieuwsblad

Boven op een complete verslaggeving van het nieuws uit binnen- en buitenland, … schenkt  Nieuwsblad extra aandacht aan streeknieuws met 9 edities in Vlaanderen.

Lees meer over Nieuwsblad

De Standaard

De Standaard is de toonaangevende kwaliteitskrant in Vlaanderen met het meest actuele nieuws over binnen-en buitenland, economie, … met 5 edities in Vlaanderen (1 editie per provincie​).

Lees meer over De Standaard

Magazines & bijlages voor jouw doelgroep (Display Print)

Billie

Billie

Het grootste lifestyle krantenmagazine, verschijnt zowel in Gazet van Antwerpen, ​Nieuwsblad als Het Belang van Limburg.  Adverteren is mogelijk in de volledige oplage of op bepaalde data in de provinciale edities.Billie is een 360° propositie met een zeer sterk digitaal verhaal

Bezoek de Billie website
citta

citta

Eigenzinnig stadsmagazine bij Gazet van Antwerpen.  Boordevol verrassende verhalen over bijzondere mensen en bijzondere dingen.  Adverteren is mogelijk in de volledige oplage of in een van de edities:​ Metropool, Mechelen, Waas en​ Kempen. Beschikbaar zowel in print als online.

Bezoek citta online
Goed Nieuws

Goed Nieuws

Bijlage bij Het Belang van Limburg
Deze bijlage van Het Belang van Limburg brengt elke weekdag ‘goed nieuws’.Op dinsdag wordt de Goed Nieuws-pagina in de krant
geregionaliseerd met alle huwelijken uit de regio. Online vind je nog meer goed nieuws op de website en via de 7/7 gemeentenieuwsbrieven.

Goesting

Goesting

Wekelijkse weekendbijlage bij Het Belang van Limburg.​ Boordevol tips voor levensgenieters, met o.a. cultuurtips, fiets- en wandelroutes, een interview… Goesting versterkt het weekendaanbod en bundelt alles wat er te doen is in één bijlage, bij de krant en online.

Bezoek Goesting online

Digitaal adverteren

Bruzz

Sterke regionale merken online

De websites en apps van onze nieuwsmerken bieden een uitgebreid regionaal nieuwsaanbod dat je per gemeente kan raadplegen of zelfs als favoriet kan toevoegen.  Daarnaast is er ook bruzz.be en de specifieke regio’s van made-in.be

 

Regiopagina

Lokaal nieuws op de regiopagina’s

Plaats je advertentie tussen lokaal nieuws op onze nieuwssites Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg. Zo ben je zeker van de meest relevante en kwalitatieve lokale context.

Location based

Geo- of postcode targeting

Kies voor deze targeting optie als je enkel bezoekers van een bepaalde regio wil bereiken, maar wel op het volledige Ads & Data netwerk van sites en apps. Deze feature is gratis inbegrepen bij de CPM-kostprijs.

Kom meer te weten over data (to come)

Pause Button

Aanwezig zijn op nationale tv-zenders, maar toch met een lokaal bereik? Dat kan door voor Pause Button te kiezen. Wij brengen jouw boodschap bij jouw lokale doelgroep op het moment dat de tv-kijker op de pauzeknop duwt. Geen videomateriaal nodig.

Lees meer over de Pauze Knop

Video mogelijkheden

online video

Online Video

Drie opties om online met je reclamespot een regionaal publiek te bereiken: plaatsing bij de video content van onze sterke regionale merken, vertoning op het hele Ads & Data netwerk maar mits gebruik te maken van geotargeting en tenslotte door het toepassen regional context targeting waardoor je video op basis van gekozen regio enkel tussen het lokale nieuws verschijnt.

Ontdek meer over Online Video
Smart AD

Smart AD

Met Smart AD gebruik je de kracht van data en personalisatie. Hierdoor ben je aanwezig op nationale tvmaar bereik je toch een lokaal publiek. Door gebruik te maken van geotargeting, al dan niet gecombineerd met socio-demografische targeting zorgen wij ervoor dat de juiste spot bij de juiste doelgroep terecht komt. Ideaal voor branding en activatie campagnes. 

Lees meer over Smart AD

Meer info? Contacteer onze experten…

Rudi Mannaerts

Rudi Mannaerts

Sales Product Specialist +32 477 37 97 53 Rudi.Mannaerts@adsanddata.be
Sophie Dubois

Sophie Dubois

Sales Manager Direct Sales +32 473 62 94 33 Sophie.Dubois@adsanddata.be

Aanbod voor steden en gemeenten

Naast de klassieke adverteermogelijkheden bieden onze sterke merken ook tal van creatieve oplossingen om een campagne voor jouw stad of gemeente naar een hoger niveau te tillen.  We denken hierbij aan native content campagnes in kranten en op websites, maar ook aan het aangaan van partnerships op lokale en nationale televisie. 
Wat dacht je misschien van jouw stad als locatiepartner voor de opnames van een nieuwe tv-serie, of het hosten van een evenement gerelateerd aan een tv-programma (vb De Mol aan Zee)Ook onze regionale zenders bieden heel wat mogelijkheden om jouw stad of gemeente met een mooie reportage in de kijker te zetten. 
 

Contacteer Nils Dero