Pause Button Advertising

Pause Button Advertising, voortaan nog beter afgestemd op de noden van de adverteerder.  De perfecte timing. Een schermgroot platform om je verhaal te brengen. En de zekerheid dat jouw boodschap gezien wordt door de kijker. Dat is Pause Button Advertising!

Verrassend doeltreffend in zijn éénvoud

Wanneer de kijkers van Play4, Play5, Play6, Play7 en Play Sports Open op de pauzeknop drukken, is het dankzij de technologie van Telenet mogelijk om het tv-scherm om te toveren tot een indoor billboard. En dit met jouw reclameboodschap! Bij Pause button advertising heb je minstens twee contactmomenten: net wanneer je op pauze hebt gedrukt en wanneer je terug bent om verder te kijken.

Resultaat: de adverteerder krijgt 100% zekerheid dat zijn commerciële boodschap gezien wordt.

Dit zowel tijdens het live kijken als tijdens opnames en terugkijk tv op Play4, Play5, Play6, Play7 en Play Sports Open. Het is de ideale manier voor adverteerders om met hun merk op een creatieve manier in te spelen op het pauzemoment van de tv-kijker. De kijker wordt niet gestoord en de adverteerder slaagt erin om op een niet-intrusieve manier een moment te creëren tussen het merk en de kijker, een win-winsituatie dus.

Niets dan voordelen en voortaan speelt Pause button advertising nog beter in op de noden van de adverteerder.
Maak hieronder kennis met Pause button advertising!

Pause button advertising: vanaf nu ook geo-targeting mogelijk!

In 2020 introduceerden we de optionele targeting mogelijkheden waarbij de zender, de dag en het timeslot gekozen kunnen worden. Vanaf nu bieden we de mogelijkheid om de Pause Button Advertising niet aan al onze kijkers te laten zien in gans Vlaanderen, maar enkel in te zetten in de door jouw gekozen regio, zoals bijvoorbeeld een selectie van postcodes. Op deze manier wordt de Pause Button Advertising enkel getoond aan de contacten die relevant zijn voor jouw business en sluiten we de niet-relevante regio’s uit.

Pause Button Advertising nu al een winnaar

Ads & Data is wereldwijd de trotse, eerste aanbieder van deze reclamevorm én met succes. Zo won Pause Button Advertising al zilver op de AMMA awards en een zilveren Lion in Cannes op het Internationaal Reclamefestival. Bovendien wordt Pause Button Advertising niet als storend ervaren, maar wel als leuk en ludiek.

De pauze is voorbij, nu is het aan jou. Contacteer één van onze account managers en we bekijken graag samen hoe Pause Button Advertising iets kan betekenen voor jouw merk.