Ads & Data versterkt Onderdak met breed commercieel aanbod

Onderdak - de woonbijlage van De Standaard, Het Nieuwsblad, De Gazet Van Antwerpen en Het Belang Van Limburg – inspireert niet alleen bouwers en verbouwers, maar iedereen met een dak boven het hoofd. Ads & Data bouwde de afgelopen maanden vlijtig verder aan dit merk én met resultaat. De inspirerende interieurideeën van Onderdak zijn voortaan ook op andere mediakanalen te raadplegen.

Als (print)magazine is Onderdak al vele jaren een gevestigde waarde bij interieurliefhebbers. De woonbijlage (6 edities per jaar) speelt niet alleen in op de behoefte van de lezer, maar brengt even makkelijk tips over bouwen en renoveren als de nieuwste designs en trends. Ads & Data bouwt nu verder op deze stevige fundering door naast het magazine een breed aanbod van andere media te lanceren.

Zo is er voor de online interieurliefhebbers nu ook Onderdak.be, een online contentplatform met de bijhorende social mediakanalen. Dit laat adverteerders toe om iedereen met een passie voor interieur een heel jaar lang te inspireren en informeren. Naast online artikels en print is er ook een breed aanbod aan videocontent en fotoreeksen. De kracht hiervan zit ‘m in het ervaren team van redactionele experten die boeiende content voorzien, dit zowel onafhankelijk als in partnership met merken. Adverteerders kunnen zo aanwezig zijn in een relevante context om op een effectieve manier hun doelgroep te bereiken. Bovendien kunnen campagnes ook aangevuld worden met Smart AD, mini-programma’s op nationale of regionale televisie of sponsoring van televisieformats rond hetzelfde thema zoals bijvoorbeeld Blind Gekocht.

 

 

Sinds de coronacrisis zien we een heuse toename van mensen die op zoek gaan naar manieren om hun woning of tuin te verbeteren. Daar willen we graag op inspelen en met Onderdak.be het platform bieden dat hen inspireert, trends meegeeft en allerhande praktische tips bij het bouwen of verbouwen. Op die manier bundelen we voor onze partners alles binnen één merk, maar wel met de mogelijkheid om hun verhalen cross-mediaal te brengen op al onze Ads & Data platformen.

Els Vercauteren, Creative Concepts Brand Studio

De lancering van Onderdak.be is voorzien in januari 2022 en zal ondersteund worden met een multimediacampagne binnen alle Ads&Data kanalen. De ideale timing voor merken die voor de Batibouw rush eruit willen springen en op een originele, authentieke manier willen communiceren met hun doelgroep.

Vragen of interesse om als merk partner te worden?

Contacteer dan brandstudio@adsanddata.be