Nieuws & Cases
Hieronder vind je de meest recente updates van bij Ads & Data en ook inspirerende cases. Je kan ons altijd contacteren als je vragen hebt of als je meer info wenst over de nieuwsupdates of de cases.
Mediahuis-titels bereiken dagelijks meer dan 1,9 miljoen lezers of 1 Vlaming op 3
NieuwsDe nieuwe CIM-cijfers tonen aan dat in 2022 zo’n 4,2 miljoen Belgen elke dag een nieuwsmerk consumeren waarvan ongeveer de helft kiest voor een Mediahuis-merk. Met net iets meer dan 1,9 miljoen krantenlezers ...
Lees meerPlay4-programma’s doen het uitstekend in een drukke septembermaand
NieuwsSeptember was een drukke maand in tv-land, met veel nieuwe programma’s en gevestigde waarden. Maar het was toch vooral een maand waarin Play4 zijn ambities alvast kon waarmaken en het meest kon groeien binnen...
Lees meerGA de winter in met Ads & Data’s vrijetijdsplatform
NieuwsOnder het motto ‘Tips voor de leukste trips’ veroverde GA afgelopen zomer het hart van de Vlaming. GA bewees al snel een sterke context voor vrijetijdsmerken zoals NMBS, A.S Adventure, MINI, Nordic,... te z...
Lees meerAds & Data pakt uit met crossplatform datastrategie
NieuwsData is niet meer weg te denken uit de reclamewereld. Door de verstrenging van de GDPR-wetgeving en de uitfasering van de 3rd party cookies dringt het belang van een ingelogd bereik en de first party data die h...
Lees meerBetover je doelgroep met Halloween AR-beleving op Snapchat
NieuwsHalloween, dat is pompoenen snijden en verkleedpartijen. Ideale speelse omgeving om jouw product of dienst in de kijker te zetten op Snapchat.
Lees meerAds & Data en IPM lanceren ‘tboo & more’
NieuwsEén jaar na de opstart blijft Ads & Data volop evolueren. In het kader van deze evolutie gaat Ads & Data intenser samenwerken met IPM. Een productalliantie met als doel een nationaal ecosysteem uit te ...
Lees meerWorld Cup AR bij Snapchat
NieuwsHet Wereldkampioenschap voetbal in Qatar zal in 2022 het meest bekeken én ook beleefde sport evenement ter wereld zijn. Voor het eerst niet tijdens de zomer, maar in de winter! De interesse bij fans en adverte...
Lees meer93% van alle video reclame komt van de broadcasters
NieuwsVIA heeft in navolging van andere landen een estimatie gemaakt van het aandeel van de verschillende platformen/kanalen in het totaal van video reclame.
Lees meerDagelijkse live actuashow en spraakmakend miljoenenentertainment: waar en wanneer de Vlaming het bij Play zèlf wil
NieuwsDe nieuwe najaarsprogrammatie toont aan dat Play op zijn elan verder gaat om te investeren in spraakmakend lokaal topentertainment. Bovendien speelt Play met een aangepast schema in op het veranderende kijk...
Lees meerWat je zelf doet, doe je meestal beter
NieuwsDobbit TV is meer dan programma’s over bouwen en verbouwen. De zender biedt steeds meer inspiratie en tips zodat je maximaal kan profiteren van je huis en tuin. Dit creëert nieuwe opportuniteiten voor adver...
Lees meerNMBS en GA, het perfecte duo om het Duo Ticket in de kijker te zetten
NieuwsIedereen Plantrekker, het online platform van Ads & Data dat tijdens corona de troeven van een staycation uitlichtte, deed enthousiastelingen vorige zomer op de trein springen om eropuit te trekken in eige...
Lees meer