Erik Van Looy gaat opnieuw op zoek naar ‘Het Slimste Reclamebureau ter Wereld’

Dit najaar gaat Erik niet enkel op zoek naar de slimste mens maar ook naar het slimste reclamebureau ter wereld. En die zoektocht is alvast sterk ingezet met meer dan 80 geïnteresseerden en 35 verschillende reclamebureaus die zich ondertussen inschreven.

De geselecteerde bureaus spelen vervolgens op 20 oktober de online voorronde. Na afloop van die voorronde weten we meteen welke 3 bureaus met hun kandidaat en supporters op 4 november mogen afzakken naar de Woestijnvis-studio voor de opnames van de finale. Wie er in de jury zal zetelen en wanneer die finale wordt uitgezonden ligt nog niet vast. Maar de Oorkonde voor “Het Slimste Reclamebureau ter Wereld”, die ligt al klaar..

Doe je graag mee?

Door in te schrijven, houden we je op de hoogte wat je wanneer moet doen van de voorrondes tot de ultieme finale.

Enkel full-service reclamebureaus kunnen deelnemen aan Het Slimste Reclamebureau ter Wereld.  Een full-service reclamebureau is een reclamebureau dat gekochte media gebruikt, dat verschillende diensten aanbiedt en dus geen exclusieve specialisatie heeft zoals digitaal, influencer, PR, …

Schrijf je nu in