Het Slimste Reclamebureau ter Wereld 2023

Wie, oh wie, wordt Het Slimste Reclamebureau ter Wereld 2023?

Dat is dé hamvraag! Ads & Data gaat ook dit jaar samen met Erik Van Looy op zoek naar Het Slimste Reclamebureau ter Wereld.

Ervan overtuigd dat jouw reclamebureau deze titel waardig is?

Schrijf je dan als de bliksem in voor de online voorronde op donderdag 30 november en verdedig samen met je collega’s vol trots de eer van jouw (full-service) reclamebureau. En wie weet, speel jij of een ander quiztalent uit jouw team op vrijdag 15 december de finale in de studio bij EMG onder het goedkeurend oog van Erik Van Looy en een professionele jury (die later wordt bekendgemaakt). Wanneer die finale – zoals het een echte aflevering betaamt – wordt uitgezonden, ligt nog niet vast, maar de Ads & Data-oorkonde voor “Het Slimste Reclamebureau ter Wereld” ligt alvast klaar. 

Bakken succes én nog meer quizplezier!

Heb je nog vragen? Contacteer sander.verniers@adsanddata.be.

 

Ik schrijf me in voor Het Slimste Reclamebureau ter Wereld

Heb jij een goede kennis van reclame, stalen zenuwen en véél zin voor humor? Schrijf je dan als de bliksem in voor de online voorronde op donderdag 30 november en verdedig samen met je collega’s vol trots de eer van jouw reclamebureau. 

Enkel full-service reclamebureaus kunnen deelnemen aan Het Slimste Reclamebureau ter Wereld.  Een full-service reclamebureau is een reclamebureau dat gekochte media gebruikt, dat verschillende diensten aanbiedt en dus geen exclusieve specialisatie heeft zoals digitaal, influencer, PR, …