Ads & Data en IPM lanceren ‘tboo & more’

Eén jaar na de opstart blijft Ads & Data volop evolueren. In het kader van deze evolutie gaat Ads & Data intenser samenwerken met IPM. Een productalliantie met als doel een nationaal ecosysteem uit te bouwen dat sterke merken met de kracht van data combineert. De reclameregies bundelen de krachten door het gloednieuwe product ‘tboo (The Belgian Online Offer) & more’ te lanceren.

Tboo & more’ – uitgesproken als Thibault – is zowel voor display als video een one stop shop waar adverteerders en media agencies terecht kunnen. Bij de start focust ‘tboo & more’ op business & finance, sport fans, lifestyle, sustainability en foodies waarbij de belangrijkste doelgroepen steeds worden afgedekt.

Maar dat is nog niet alles. ‘More’ in de naam ‘tboo & more’ verwijst naar alle mogelijke combinaties van video & display en alle crossmediale & kwalitatieve specials. Zo is er al van bij de start een interessant aanbod voor foodies met onze merken Gourmandiz en Billie in de hoofdrol en ook autoadverteerders kunnen bij ‘tboo & more’ terecht om zich te linken aan het Autosalon 2023.

Adverteerders kunnen kiezen uit een evenwichtig en nationaal aanbod dat aan de hand van behavioral data digitaal maandelijks tot ruim 6 miljoen real users bereikt en via video 3,5 miljoen real users.

“Door samen met IPM een digitaal aanbod uit te werken, beantwoorden wij aan de vraag uit een markt die naar meer “easy buying” streeft. Daarnaast stijgt ook de vraag naar “kwaliteitsproducten” in zowel het Noorden als het Zuiden van de markt. Het is én blijft van cruciaal belang voor ons om te blijven investeren in innovatie en de continue evolutie van ons aanbod. Om dit te kunnen verwezenlijken, is het fijn om samen met IPM de bakens te verzetten. Ads & Data gelooft immers vanaf dag één in het belang van partnerships.”

Bart Decoster, CEO Ads & Data

“Ons logo weerspiegelt het partnership dat ons verenigt. Door onze krachten te bundelen, willen we de markt een sterk alternatief bieden, dat zowel lokaal, nationaal als kwalitatief is. We hebben gekozen voor efficiënte oplossingen om zo de beste op de markt te zijn, vanuit het leidmotief ‘Keep it simple’. Onze adverteerders kunnen terecht op ons dedicated platform tbooandmore.be.”

Sophie Vanderwinkel, Algemeen Directeur IPM Advertising

Benieuwd naar wat er mogelijk is? 

Ontdek dan hier onze twee digitale pakketten en het videopakket waarbij behavioral targeting mogelijk is.
Een offerte aanvragen kan via www.tbooandmore.be