NMBS en GA, het perfecte duo om het Duo Ticket in de kijker te zetten

Iedereen Plantrekker, het online platform van Ads & Data dat tijdens corona de troeven van een staycation uitlichtte, deed enthousiastelingen vorige zomer op de trein springen om eropuit te trekken in eigen land. En ook dit jaar willen we het bij de mensen doen kriebelen om op verkenning te gaan met de trein. Dat doen we deze keer via het gloednieuwe vrijetijdsplatform GA, waarop we onder andere de geneugten van ons belgenlandje aan de man brengen, en tegelijkertijd de vele voordelen van NMBS’ Duo Tickets in de spotlight plaatsen.

De mooiste momenten beleef je met twee

Met de campagne ‘De mooiste momenten beleef je met twee’ als startpunt, vonden we tal van matches binnen onze media. Zo werden er miniprogramma’s gecreëerd met Bartel Van Riet, Tatyana Beloy en Slongs Dievanongs, waarin de bekende Vlamingen door een onbekende plus one meegenomen worden op ontdekkingsreis in eigen land. – En dat voor de prijs van één! – Die video’s worden ingezet op de Play-zenders, en op het GA-platform geïntegreerd in native artikels die aangevuld worden met nog meer onbekende parels die je met de treint kunt opsnorren. Vanuit het platform – dat trouwens geherbergd wordt onder de vertrouwde Mediahuis nieuwssites nieuwsblad.be, standaard.be, gva.be en hbvl.be – genereren we traffic richting de website van NMBS, waar je nog tot 31 augustus makkelijk Duo Tickets kunt bestellen.

De mediamix wordt verder uitgebreid met een wervende televisiespot en online afgeleiden die uitgestrooid worden de Mediahuis nieuwstitels om zoveel mogelijk mensen op de hoogte te brengen van deze ticket deal. Een sterke crossmediale campagne waarmee we de mensen bereiken a.d.h.v. verschillende touchpoints. Je zou voor minder zin krijgen om op de trein te hoppen!

GA je mee met jouw merk?

Contacteer Tiffany Roggeman, Project Manager Creative Concepts
tifffany.roggeman@adsanddata.be