Nieuws & Cases
Hieronder vind je de meest recente updates van bij Ads & Data en ook inspirerende cases. Je kan ons altijd contacteren als je vragen hebt of als je meer info wenst over de nieuwsupdates of de cases.
9 Key trends uit het digital news report 2022
NieuwsReuters Institute for the Study of Journalism publiceerde het jaarlijkse Digital News Report. We hebben de belangrijkste bevindingen over nieuwsgebruik in Vlaanderen samengevat in 9 key trends.
Lees meerAR hervormt de winkelervaring
NieuwsAugmented reality verandert de manier waarop Snapchatters winkelen. Het creëert nieuwe digitale ervaringen en maakt het mogelijk om kleding, accessoires en schoonheidsproducten te ontdekken, te passen en te ko...
Lees meerAugmented Reality is hier, immersiever dan traditionele reclame
NieuwsOnderzoek toont aan dat Augmented Reality meeslepende ervaringen biedt op verschillende platformen en mediatypen. De prestaties van Snapchat op dit gebied zijn onovertroffen.
Lees meerHistory Channel Highlights voor juni
NieuwsOok in juni brengt The HISTORY Channel een aantal interessante en meeslepende programma's uit. Ontdek de schatten die de Harrissons binnenkrijgen in hun pandjeshuis in Pawn Stars, leer meer over het speelgoed d...
Lees meerSnapchat Generation Report: Ontdek Gen Z
NieuwsHet recente Snapchat Generation Report richt zich op de kernwaarden van Generatie Z en wat hun post-Corona ambities zijn.
Lees meerBUZZ en STORIES, de TOP TOP-Momentums van het najaar ’22!
NieuwsSteek jij er met jouw merk of product dit najaar graag bovenuit door in te spelen op één van de Top Momentums? Dan heeft Ads & Data Brand Studio zeer goed nieuws voor jou!
Lees meerNonkels is dé comedysensatie van het voorjaar
NieuwsVoorjaarsrevelatie/fenomeen Nonkels is met 664.000 kijkers dé komische fictiereeks van de afgelopen maanden
Lees meerBekroonde jongerenreeks Hacked op GoPlay
NieuwsBinge- watch alert! Je nieuwe verslaving: 10 afleveringen van 14 minuten
Lees meerSnapchat loopt voorop met augmented reality (AR): ‘Echte wereld verrijken’
NieuwsAugmented reality is voor Snapchat geen toekomstmuziek maar dagelijkse realiteit. Miljarden keren per dag gebruiken mensen de Snapchat Lenses, nu ook om digitale kleding virtueel te passen.
Lees meerVijf lessen na vijf jaar native advertising
NieuwsLore Kimps, Creative bij Ads & Data deelt vijf lessen die ze in de voorbije vijf jaar leerde over native advertising.
Lees meerAds & Data pakt uit met ‘De Slimste Sorteerder van Limburg’
CasesAds & Data sloeg samen met Bridgeneers en Limburg.net de handen in elkaar om 'De Slimste Sorteerder van Limburg' te lanceren. 43 gemeenten nemen het tegen elkaar op tijdens 4 proeven. Bij deze spannende afv...
Lees meerHet zomert bij onze Ads & Data merken
NieuwsOok tijdens de zomermaanden blijven de kranten en hun websites hun lezers inspireren door bruisende content te brengen. Én daar kan jij als adverteerder gretig op inspelen door gebruik te maken van onze zomera...
Lees meer