Nieuws & Cases

Hieronder vind je de meest recente updates van bij Ads & Data en ook inspirerende cases.  Je kan ons altijd contacteren als je vragen hebt of als je meer info wenst over de nieuwsupdates of de cases.

Zeg ‘neen’ tegen mediaverspilling. Ads & Data, pleased to meet you!

Nieuws

Ads & Data is gebouwd op stevige funderingen: de reclameregies van Mediahuis, Telenet/SBS, Pebble Media en Proximus Skynet. Een team met maar één missie: adverteerders helpen om nog dichter bij hun klante...

Lees meer

Mediahuis nieuwsmerken hernieuwen samenwerking met Digital Ad Trust (DAT) kwaliteitslabel

Nieuws

Mediahuis nieuwsmerken hernieuwen samenwerking met Digital Ad Trust (DAT) kwaliteitslabel.

Lees meer

Lang leve tv: sterke groei voor regionale zenders en Play-familie

Nieuws

Met een drukke sportzomer in het vizier loopt het televisievoorjaar op z’n einde. En wat voor één! Alle Play-zenders samen zijn goed voor een marktaandeel van 21,1% (VVA 18-54) en kunnen zo een groei van ma...

Lees meer

Billie, het lifestylemagazine goes ‘SustainaBilliety’!

Nieuws

Nu zaterdag 5 juni transformeert Billie - de 360° lifestyle propositie van Het Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg - voor één keer in ‘SustainaBilliety’. Dit om de aandacht te vest...

Lees meer

Ads & Data Brand Studio creëert samen met TBWA een podium op tv voor online talent om Telenet ONE in de kijker te zetten

Nieuws

Om Telenet ONE extra onder de aandacht te brengen, lanceert Ads & Data in samenwerking met Telenet en TBWA ‘ONE Minute’, een inspirerend mini-format op Play4. Telenet ONE is een volledig nieuw aanbod da...

Lees meer

Snapchatters maken zich klaar om terug naar de cinema te gaan

Nieuws

Nu de cinemazalen na 8 maanden sluiting terug openen, willen Snapchatters weer naar de film en misschien zelfs meer dan voor de pandemie.  Snapchatters zijn filmfans en delen filmcontent met hun vrienden, wat ...

Lees meer

Allerbeste voorjaar ooit voor Play4

Nieuws

Het televisievoorjaar loopt op z’n einde en een drukke sportzomer staat voor de deur: met 13,7% marktaandeel sluit Play4 het allerbeste voorjaar ooit af, want sinds de start op 1 februari 1995 haalden ook VT4...

Lees meer

Breng je LinkedIn profiel tot leven met Cover Story

Nieuws

Iedereen is uniek! Geen twee professionals zijn hetzelfde. Jezelf laten zien – breder dan de traditionele cv – is daarmee ontzettend belangrijk geworden. Met LinkedIn Cover Story en de andere features uit d...

Lees meer

Pause button advertising 2.0: geo-targeting nu ook mogelijk op alle Play-zenders van Telenet

Nieuws

Met één druk op de pauzeknop is het dankzij de technologie van Telenet mogelijk om het tv-scherm om te toveren tot een indoor billboard op Play4, Play5, Play6, Play7 en Play Sports Open. Ads & Data is wer...

Lees meer

Meer bezoekers op je (virtual) event met LinkedIn Event Ads

Nieuws

Na de versnelde ontwikkeling van de Event opties bij LinkedIn, kan je nu ook de (virtuele) events promoten met de nieuwe LinkedIn Event Ad.

Lees meer

De Brand Studio van Ads & Data herenigt sporters en supporters: ‘Iedereen Sportfanaat!’

Nieuws

2021 is op sportgebied het nieuwe 2020. Vorig jaar had een subliem sportjaar moeten worden met onder meer de Olympische Spelen, maar daar stak corona een stokje voor. Onder het motto ‘Iedereen Sportfanaat!’...

Lees meer

Spotify playlist ‘On Repeat’ is nu beschikbaar voor sponsoring

Nieuws

Bereik je doelgroep terwijl ze hun favoriete nummers van het moment streamen met Sponsoring van de 'On Repeat' Playlist.

Lees meer
1 2 3 4