Wat is Total Display? De juiste keuze voor jouw campagne
Waarom Total Display een goede keuze is?
1. Kwaliteitsvolle merken in het vertrouwde Ads & Data-netwerk
De mediamerken die we bij Ads & Data aanbieden zijn gekende én vooral vertrouwde merken, zoals Nieuwsblad, De Gazet van Antwerpen, Het Belang van Limburg en De Standaard. Dankzij Total Display is het mogelijk om via verschillende formaten in al onze papieren kranten en hun digitale afgeleiden (websites en apps) tegelijkertijd te adverteren. Onze premium contexten versterken de geloofwaardigheid van jouw merk.
2. Kies resoluut voor meer impact
Door verschillende touchpoints zowel via print als digitaal gelijktijdig in te zetten, ontstaat er een hogere memorisatie en het creëert een multiplier effect. Onderzoek wijst uit dat er een sales uplift van 62% mogelijk is als print en digitaal samen worden ingezet. Bovendien stijgt het vertrouwen in een merk met 50%, wanneer een advertentie via beide platformen verschijnt.
3. Een groter bereik
Total Display is een unieke geïntegreerde aanpak waarbij een campagne standaard zowel via print als digitaal wordt uitgeleverd. Hierdoor zal de advertentie op die plaatsen verschijnen waar de beoogde doelgroep het nieuws consumeert, wat resulteert in een optimaal bereik. Bovendien zal een printadverteerder een groter bereik genereren door voortaan ook digitaal te adverteren en omgekeerd zal een digitale adverteerder op zijn beurt nieuwe consumenten bereiken door in print te verschijnen.
4. ‘Best Buy’ in de markt
Total Display-campagnes worden aangekocht op basis van een ééngemaakte CPM. Voortaan gaat het dus om de aankoop van een aantal contacten of een bepaald bereik i.p.v. een bepaald mediaproduct. Deze nieuwe positionering is meteen ook wat Total Display uniek maakt.
5. Makkelijk om aan te kopen
De aankoop van Total Display is bijzonder eenvoudig, dankzij één prijs voor een all-in-one package waarbij alles via één sales contact verloopt.