Uniek partnership tussen Ads & Data, Play4 en Duvel: ‘SSST… De Mol gaat beginnen’

Op zondag 20 maart gaat het jubileumseizoen van De Mol op Play4 van start. Voor deze 10de verjaardag heeft De Mol een onvergetelijk verrassingsfeestje in petto waarvoor de ideale partner in crime werd gevonden. Ads & Data creëerde een uniek grootschalig partnership tussen De Mol en Duvel 6.66. Dat onthulde Duvel zelf door de bekende slagzin “ssst… hier rijpt den Duvel” op de iconische muur aan de A12 tijdelijk te vervangen door ‘ssst… De Mol gaat beginnen.’

Op Play4 zullen er rond De Mol billboards van Duvel 6.66 te zien zijn die een verrassende link hebben met het programma. Maar de samenwerking gaat nog een stapje verder. Zo wordt de Duvel-bar bij de Stadsbrouwerij in Antwerpen vanaf 13 maart omgetoverd tot Café De Mol waar tooghangers tijdelijk de vernieuwde interactieve De Mol x Duvel Experience kunnen ontdekken. Vanaf zondag 20 maart presenteert Dennis Xhaët elke week live van hieruit Café De Mol. De Duvel bar ontvangt elke zondagavond de afvallers en hun vrienden en familie om samen te klinken op wankele theorieën en gewiekste ontdekkingen.

Daarnaast zal Duvel 6.66 ook aanwezig zijn op 8 mei in Paleis 12 waar de diehard-mol-fans live de finale kunnen beleven. En ook deze zomer is het geliefkoosde bier terug te vinden op De Mol aan Zee.

“We trachten steeds op een creatieve en verrassende manier onze adverteerders te betrekken in onze programma’s op Play4 en dat is met Duvel meer dan gelukt. Door de sterke match tussen het populaire tv-format De Mol en het DNA van Duvel zijn we er samen in geslaagd een unieke link te creëren tussen beide en dit tijdens de jubileumeditie van De Mol.”

Peter Verrept, Creative Sales Manager Ads & Data Brand Studio

“Onlangs vierden we onze 150e verjaardag en we blijven ook dit jaar nog even in feestmodus met het 10e jubileum van De Mol. We kijken er naar uit de komende zondagavonden gezellig na te praten over het programma, samen te gissen en gokken in ons Duvel Café in Antwerpen én op 8 mei te klinken op de winnaar met een frisse Duvel 6.66. Een match made in heaven. En aan de Duvel lovers: de gekende Duvel leuze prijkt over enkele dagen terug op de façade.”

Marie Verspreeuwen, Marketing Manager Belgium, Duvel Moortgat

“Play wil als breed en kwalitatief entertainment merk uit het scherm breken en heel Vlaanderen engageren. Met de Mol en het partnership met Duvel hebben we die kans met beide handen gegrepen. Je beleeft De Mol op Play4, GoPlay, in ons Café De Mol, op het jubileumevent in Paleis 12 en bij De Mol aan Zee!”

Steven Huyers, Brand Manager Play4