Reclameregie Ads & Data gaat strategisch partnership aan met Warner Bros. Discovery

Ads & Data zal vanaf 1 januari 2024 de commercialisering van Discovery, TLC, Eurosport en ID (Investigation Discovery) op zich nemen. De samenwerking tussen Ads & Data en Warner Bros. Discovery vertrekt vanuit een commerciële strategie waarbij de focus ligt op lineaire spotcampagnes en billboards. Zo slaagt de reclameregie erin om haar merkenaanbod te versterken en een meerwaarde te creëren voor de adverteerder.

De zenders Discovery, TLC, Eurosport en ID (Investigation Discovery) die Ads & Data zal vertegenwoordigen zijn stuk voor stuk complementair aan de andere zenders die reeds tot het merkenportfolio van Ads & Data behoren. Zowel de merken als de content die te zien is op de zenders lenen zich uitstekend voor adverteerders om gericht hun doelgroep te bereiken in een kwalitatieve omgeving.

Met dit partnership bouwt Ads & Data verder op de bestaande fundamenten en blijft het verder inzetten op constructieve samenwerkingen. Dankzij de aanvulling van de huidige portefeuille kan Ads & Data nog meer kwalitatieve inventory aanbieden die de adverteerder via een one stop shop heel eenvoudig kan aankopen.

WB Discovery Channels

Wij zijn verheugd dat we de commerciële belangen van Discovery, TLC, Eurosport en ID mogen behartigen. De samenwerking met Warner Bros. Discovery kadert perfect binnen de strategie van Ads & Data. Door kwalitatieve partnerships aan te gaan, slagen we erin om een aantrekkelijk nationaal ecosysteem te kunnen aanbieden aan de adverteerder.

Bart Demeulenaere, CCO Ads & Data

Ads & Data heeft de expertise en ervaring die we zoeken in een lokale partner en we zijn ervan overtuigd dat zij onze Ad Sales perfect kunnen vertegenwoordigen. We kijken ernaar uit om onze handen in elkaar te slaan en samen te werken vanaf 2024.

Rogier van de Paverd, Digital & Ad Sales director Warner Bros. Discovery Benelux