Ads & Data Academy

The Future is Augmented

Samen met Snapchat organiseert Ads & Data een ontbijtsessie over hoe Augmented Reality (AR) een vaste waarde wordt in de toekomst van communiceren, maar ook van adverteren.

Ads & Data en Snapchat nodigen je uit op een ontbijtsessie over hoe Augmented Reality (AR) een vaste waarde wordt in de toekomst van communiceren, maar ook van adverteren. Tijdens deze voormiddagsessie vertellen we je de visie van Snapchat en hoe dit een belangrijke rol speelt in het leven van de Snapchatters. Daarnaast leer je hoe AR vandaag al deel uitmaakt van de wereld van GenZ en welke gevolgen dit heeft voor merken en het shopgedrag.

Bas Gezelle voert je mee in de wereld van AR en toont hoe Layar met Snap lensen een augmented beleving maakt voor merken en hun consumenten. Samen met Stijn Deweer bespreken we het traject dat adverteerder betFIRST aflegde met Snapchat en wat ze daaruit geleerd hebben.

Schrijf nu gratis in!

Wil je meer te weten komen over AR?  Hoe jongeren nu al Augmented Reality gebruiken in hun dagelijkse leven?  Wat AR kan betekenen voor jouw merk?  Dan nodigt Ads & Data je graag uit op deze real-life Snapchat Breakfast Session. Opgelet: geen webinar! Wij zorgen voor ontbijt & inspiratie!  Klik op de link hieronder en schrijf je nu in!

Gratis Inschrijven

Sprekers

Erik Johnon

Al 5 jaar ontwikkelt Erik partnerships met wereldwijde klanten voor Snap, specifiek staat hij in voor de Global Business Expansion in Noord & Centraal Europa.  Hij heeft ruim 15 jaar ervaring met digital business development voor zowel grote internationale media als ook ad tech startups.  Zeer recent verhuisde hij vanuit New York naar Amsterdam.

Valérie Heyse

Met meer dan 10 jaar ervaring in social media is Valérie onze in-house social business experte. Gepassioneerd door personal & corporate branding, help ze merken om hun imago en impact op social media te ontwikkelen. Ze houdt van uitdagingen omdat er niets beter is dan trots te zijn op jezelf wanneer je iets nieuws gedaan hebt buiten je comfort zone.

Bas Gezelle

Bas is Strategy & Content Lead bij Playar Studio, een full service AR Studio dat augmented reality belevingen maakt voor agencies & merken.  Bas ziet nu het leven al augmented door de lensen van zijn klanten op Snapchat, maar ook andere platformen. Bas is misschien wel de nummer 1 evangelist voor augmented reality in de lage landen.

Stijn Deweer

Stijn is een ondernemer in hart en nieren met ruime ervaring in de digitale (media) wereld. Met zijn eigen bedrijf Maldini helpt hij bedrijven digitaal succes te behalen door de juiste mensen met de juiste platformen te verbinden. Door zijn ervaring in media en technologie weet hij klanten te inspireren en voor hen duidelijkheid te scheppen in de digitale jungle.

Demo setups

Kom op tijd voor het ontbijt en neem rustig de tijd om de demo setups te bekijken.  Zie hoe AR in de praktijk wordt gebracht op je eigen smartphone.

Programma

  • 9u15: Welkom & Ontbijt, ontdek de demo set-ups
  • 10u00: De Missie van Snapchat, Valérie Heyse, Ads & Data
  • 10u10: Keynote:  The Future is Augmented, Erik Johnson, Snap Inc.
  • 10u40: Everything Augmented, Bas Gezelle – Layar AR Studio
  • 10u55: Advertiser Case betFIRST, Stijn Deweer – Maldini
  • 11u10: Key Takeaways & Wrap up