Vindt jouw merk bij ons ‘Onderdak’?
Via de 4 Mediahuis-nieuwstitels (De Standaard, Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg) brengen we in 2023 weer 4 straffe printbijlages van Onderdak uit met actuele en relevante contentinsteken.
Behalve de vaste waarden print & online, zijn er nog veel extra mogelijkheden via onze sterke tv-formats rond bouwen (Blind Gekocht en Extreme Makeover Vlaanderen), beursbijlages n.a.v. Batibouw en BIS, …
Nieuw in het aanbod is ook een nationaal pakket i.s.m. IPM advertising om te adverteren in de 4 printbijlages ‘Construction & Rénovation’ bij l’Avenir en via native artikels op de online platformen van IPM (L’Avenir, La Libre, La DH). Zo garandeert Ads & Data een sterke nationale dekking.
Heb jij een interessant verhaal te vertellen dat helemaal Onderdak-proof is? Aarzel dan niet om ons uitgebreide aanbod te bekijken en de juiste doelgroep aan te spreken.