Vindt jouw merk bij ons ‘Onderdak’?

Onderdak blijft ook in 2023 sterk inzetten op het online platform waar alle native en redactionele (non branded) content rond bouwen, verbouwen en wonen wordt verzameld om de lezers te informeren en te inspireren. Aanvullend werkt Ads & Data Brand Studio hard aan het uitbouwen van de social mediakanalen en structurele partnerships.

Via de 4 Mediahuis-nieuwstitels (De Standaard, Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg) brengen we in 2023 weer 4 straffe printbijlages van Onderdak uit met actuele en relevante contentinsteken.

Behalve de vaste waarden print & online, zijn er nog veel extra mogelijkheden via onze sterke tv-formats rond bouwen (Blind Gekocht en Extreme Makeover Vlaanderen), beursbijlages n.a.v. Batibouw en BIS, …

Nieuw in het aanbod is ook een nationaal pakket i.s.m. IPM advertising om te adverteren in de 4 printbijlages ‘Construction & Rénovation’ bij l’Avenir en via native artikels op de online platformen van IPM (L’Avenir, La Libre, La DH). Zo garandeert Ads & Data een sterke nationale dekking.

Heb jij een interessant verhaal te vertellen dat helemaal Onderdak-proof is? Aarzel dan niet om ons uitgebreide aanbod te bekijken en de juiste doelgroep aan te spreken.

Graag meer weten? Contacteer

Tiny Peeleman

Project manager native tiny.peeleman@adsanddata.be