Uitbreiding merkenportfolio met Mediahuis Luxemburg van 2022

De nieuwsmerken  Luxemburger Wort, Contacto , Luxembourg Times -met  hun respectieve websites- en de magazines Télécran, Tendances, Automoto, Das Magazin, Radio Latina, het foldering-platform Imail én B2B uitgaven zoals  Merkur en D’Handwierk worden vanaf 1 januari 2022 door het Ads & Data Team gecommercialiseerd.

Regie.lu -de reclameregie van  Mediahuis Luxemburg- en Ads & Data kunnen hiermee nog betere oplossingen aanreiken om met complementaire Belgisch/Luxemburgse campagnes de juiste doelgroepen in het Groothertogdom te bereiken.

Lokale Luxemburgse adverteerders kunnen ook na 01/01/2022 nog steeds bij Regie.lu terecht.

Met Luxemburger Wort bvb bereiken we meer dan 60% van de Luxemburgers. Het gaat hier dus om grote en kwalitatieve mediamerken die bovendien perfect complementair passen in ons portfolio en waarmee we onze “We un-waste” visie verder kunnen uitrollen ten dienste van Belux-klanten. We beantwoorden met deze uitbreiding naar G.DLux bovendien aan de vraag van veel mediabureaus om dit voortaan via België te kunnen boeken.

Bart Decoster, CEO van Ads & Data

Met Ads & Data kunnen we Belgische decision makers nog beter bedienen en overtuigen om ook onze mooie Luxemburgse media op te nemen in hun campagne-plannen. Luxemburg is No Waste.

Robert Hever, Commercieel directeur van  Mediahuis Luxemburg