Uitbreiding merkenportfolio met Mediahuis Luxemburg vanaf 2022
Regie.lu -de reclameregie van Mediahuis Luxemburg- en Ads & Data kunnen hiermee nog betere oplossingen aanreiken om met complementaire Belgisch/Luxemburgse campagnes de juiste doelgroepen in het Groothertogdom te bereiken.
Lokale Luxemburgse adverteerders kunnen ook na 01/01/2022 nog steeds bij Regie.lu terecht.
Met Luxemburger Wort bvb bereiken we meer dan 60% van de Luxemburgers. Het gaat hier dus om grote en kwalitatieve mediamerken die bovendien perfect complementair passen in ons portfolio en waarmee we onze “We un-waste” visie verder kunnen uitrollen ten dienste van Belux-klanten. We beantwoorden met deze uitbreiding naar G.DLux bovendien aan de vraag van veel mediabureaus om dit voortaan via België te kunnen boeken.
Bart Decoster, CEO van Ads & DataMet Ads & Data kunnen we Belgische decision makers nog beter bedienen en overtuigen om ook onze mooie Luxemburgse media op te nemen in hun campagne-plannen. Luxemburg is No Waste.
Robert Hever, Commercieel directeur van Mediahuis Luxemburg