Smart AD speelt perfect in op zowel het lokale als nationale aspect van hypotheek.winkel

Hypotheek.winkel komt vaak als ‘groot merk’ naar buiten op nationaal niveau, maar de lokale verankering speelt toch ook een belangrijke rol voor de fysieke winkels. Smart AD bleek de ideale oplossing voor hypotheek.winkel om heel gericht lokaal te adverteren én toch een grote impact te creëren door aanwezig te zijn op de Play-zenders.

Zo dook hypotheek.winkel onder andere op in de reclameblokken van De Slimste Mens ter Wereld en Klopjacht op Play4. De Smart AD-campagne zorgde niet alleen voor lovende reacties van de kijkers, maar de deelnemende winkels konden ook heel wat extra business genereren, een win-winsituatie dus. Er was een opmerkelijk verschil zichtbaar tussen de resultaten van de winkels die deel uitmaakten van de Smart AD-campagne en zij die niet mee deden, +32% vs +4%.

Serge Lemmens, Chief Marketing Officer hypotheek.winkel en Verzekeringen.be en Hans Van Den Bergh, Head of Marketing bij hypotheek.winkel vertellen er je graag zelf alles over. Bekijk snel de video hieronder!

Graag meer weten ?

Contacteer Ann-Sophie Libbrecht, Innovation Manager voor meer info

Contacteer hier