Scoor met jouw merk tijdens de sportzomer van 2024
Op zoek naar sportfanaten?
Dankzij onze merken Sporza.be, Nieuwsblad Sport en Eurosport bereik je in een mum van tijd de sportliefhebber. Niet alleen tijdens de live wedstrijden, maar ook ervoor en erna. Van live verslaggeving en boeiende podcasts tot exclusieve interviews.
- Sporza.be bereikt dagelijks zo’n 405.000 surfers voor live verslaggeving en sportnieuws.
- Nieuwsblad Sport, de meest uitgebreide en gevarieerde sportkrant van het land telt dagelijks gemiddeld 175.000 surfers. Nieuwsblad pakt uit met exclusieve specials: Tourgids, EK-gids en Voetbalgids.
- Eurosport maakt sinds begin dit jaar deel uit van het Ads & Data – portfolio. De zender bereikt maandelijks maar liefst 1,5 miljoen sportliefhebbers.
- Sjotcast is de podcast van het Nieuwsblad en weet gemiddeld zo’n 15.000 luisteraars per aflevering te bekoren. Yanko en Koen babbelen met hun collega’s over het leven van de jonge journalist in de voetbalwereld. In de zomer komt het EK voetbal ook ongetwijfeld aan bod.
- De Spor op GoPlay is goed voor zo’n 1,3 miljoen views. Vanaf mei is het reilen en zeilen achter Sporting Hasselt ook op Play4 te volgen.
Graag meer weten over de mogelijkheden voor jouw merk tijdens de Sportzomer van 2024? Vul onderstaand formulier in en ontvang het ‘Sportzomer dossier 2024’.
Ook dit najaar ben je bij Ads & Data aan het juiste adres om jouw merk aan onze sportcontent te linken. Na de exploden van onze Rode Duivels op het EK start eind juli de Jupiler Pro League opnieuw en later dit najaar ook de Europese clubcompetitie. Gilles De Coster, Bart Raes en Joris Brys zorgen elke week voor diepgaande analyses in Sports Late Night.