Polestar is de allereerste partner van DS XTR met focus op innovatie in mobiliteit

Ads & Data Brand Studio en Polestar slaan de handen in elkaar voor een DS XTR-campagne. Bij het elektrische automerk gaat duurzaamheid hand in hand met krachtige performance en progressief design. Onder het premium native label van DS XTR claimt Polestar haar positie als thought leader op het vlak van innovatie in mobiliteit binnen de auto-industrie. Het eerste artikel is vandaag te lezen op alle kanalen van De Standaard.

Als innovatief automerk streeft Polestar ernaar om de conventies binnen de autosector te doorbreken en volop in te zetten op transparantie. Een samenwerking met een kwalitatief en betrouwbaar medium zoals De Standaard leent zich hier perfect toe. DS XTR geeft Polestar de kans om zich vanuit haar thought leadership rond innovatie in mobiliteit te positioneren en zo een kritisch publiek te bereiken. De intentie van de autofabrikant is om stof tot nadenken aan te reiken en de nodige discussie uit te lokken.

Polestar pioniert in haar vakgebied en is niet bang om haar stempel op de maatschappij te drukken met nieuwe, verfrissende ideeën. Het elektrische automerk is in the business of change, waarbij het zich richt op de essentiële veranderingen die de huidige klimaatcrisis vereist en een bijdrage wil leveren aan de oplossing. Dankzij DS XTR, een nieuwe signatuur voor premium native campagnes, kan Polestar op een ongedwongen manier aan storytelling doen. Zo kan het zich op een ongeziene manier onderscheiden door het belang van duurzame innovatie aan te kaarten, complexe, technologische informatie over te brengen en vertrouwen opbouwen bij consumenten.

Met de passie van een uitgever zetten de in house native content experts van Ads & Data Brand Studio de inzichten van de adverteerder om in een boeiend native contentverhaal dat naadloos aansluit bij de kwaliteit van de journalistiek van De Standaard. In de DS XTR-campagne rijmt Polestar 100% elektrisch rijplezier met duurzaamheid en innovatie. Vandaag verschijnt het eerste artikel ‘Duurzaamheid brengt designrevoluties in materiaalgebruik’ in een reeks van vier in De Standaard. De content is zowel via print als digitaal terug te vinden.

Lees hier het eerste artikel van Polestar.

Als innovatief merk hebben we grote ambities. We willen het als automerk anders aanpakken dan de traditie van onze industrie voorschrijft en geloven daarbij in de kracht van transparantie. We willen de verschuiving naar duurzame mobiliteit versnellen en streven naar een koolstofneutrale toekomst door te investeren in technologische innovaties. We doen dit niet alleen en werken daarom nauw samen met grensverleggende partners om onze doelen te behalen en ons expertise te delen met een kritisch publiek dat openstaat voor reflectie en discussie. Met DS XTR hebben we een sterke partner gevonden die ons daarbij ondersteunt.

Femke Brouns, Head of Marketing, PR & Events Polestar Belgium

Benieuwd naar wat DS XTR voor jouw bedrijf kan betekenen?

Neem contact op met Els.Vercauteren@adsanddata.be