Paramount kiest voor Ads & Data
Door de komst van MTV in het noorden en Comedy Central blijft Ads & Data verder timmeren aan een breed aanbod voor haar adverteerders. Bovendien zijn beide merken perfect aanvullend aan de andere zenders binnen het portfolio van Ads & Data.
Sinds het ontstaan van Transfer focust de regie zich op themazenders en een decennium later bevat haar portfolio de meerderheid van de themazenders, zowel in Vlaanderen als in Wallonië. Dankzij de toevoeging van de drie Nickelodeon zenders versterkt Transfer haar positie als marktleider van de Belgische kids-markt voor thematische televisie.
Beide reclameregies zijn verheugd om samen te werken met Paramount Benelux, wat een onderdeel is van Paramount International Networks dat op zijn beurt deel uitmaakt van de multinational Paramount Global. Tot nu toe was de regie voor deze zenders in handen van DPG Media, maar deze samenwerking wordt eind december stopgezet.
Onze vernieuwde samenwerking met Paramount Benelux zorgt voor een krachtige, complementaire aanvulling op ons huidig portfolio. Met deze aanwinst wordt Transfer een essentiële partner voor adverteerders op de Belgische kids-markt.
Michel Dupont, General Manager TransferAds & Data is bijzonder blij om de commerciële belangen van deze thematische zenders te mogen behartigen. Door de combinatie met onze Play-zenders, Dobbit TV, BBC First, History Channel, njam! en PlattelandsTv beschikt Ads & Data over een complementair zenderaanbod wat zich vertaalt in een unieke positionering. Door dit breed zenderaanbod kunnen wij de adverteerder een optimaal bereik garanderen.
Bart Demeulenaere, CCO, Ads & DataSamenwerken?
Wil je meer informatie over de mogelijkheden en tarieven van de Paramount media-merken zoals MTV en Comedy Central?
Contacteer het Ads & Data – team