Mediahuis nieuwsmerken hernieuwen samenwerking met Digital Ad Trust (DAT) kwaliteitslabel

Mediahuis nieuwsmerken hernieuwen samenwerking met Digital Ad Trust (DAT) kwaliteitslabel.

Het Belgische digitale ecosysteem heeft een kwalitatieve boost gekregen. Bijna twee jaar na het lanceren van het kwaliteitslabel voor displayadvertenties, meldt DAT Belgium dat alle websites waarvan het label verstreken hun partnership hebben verlengd met 1 jaar. Het meest recente voorbeeld van vernieuwing gaat naar onze Mediahuis nieuwswebsites. Dat is bijzonder goed nieuws daar het ecosysteem indrukwekkende cijfers voorlegt met een nationaal bereik van 63% voor display. In Vlaanderen loopt dit zelfs op tot 70%. De interesse voor het label blijft groeien.

Het voorbeeld van Frankrijk en België krijgt internationaal ook navolging. Digital Ad Trust als kwaliteitslabel heeft nu ook de Zwitserse markt veroverd. Meer info over dit label vindt u op digitaladtrust.ch

Uitgevers of website-eigenaars die zich alsnog willen laten labelen kunnen zich in deze auditgolf nog inschrijven tot 2 september via www.digitaladtrust.be