Maasmechelen Village speelt koninklijke samenwerking uit via 360° campagne op Ads & Data netwerk
Nog tot 31 augustus neemt Hare Koninklijke Hoogheid de winkelboulevard van Maasmechelen Village over met haar kleurrijke ode aan mode, kunst – en zelfliefde. Love Imperfection viert de kracht van onze eigenheid en zet aan tot optimisme, ondanks de uitdagingen die op ons pad komen. Een krachtige boodschap waarmee de Prinses van België mensen wil inspireren om alles te omarmen wat hen uniek maakt – zelfs hun zogenaamde ‘imperfecties’.
Om awareness te creëren rond en traffic te genereren naar deze artistieke take-over stelde Ads & Data Brand Studio op vraag van Maasmechelen Village een 360° mediaplan samen waarin onze eigen creatieve producten het ideale draagvlak vormen voor deze royale samenwerking.
Zo prijkte Prinses Delphine op de cover van de tête bêche in Vlaanderen’s grootste lifestyle krantenmagazine Billie, en werd er ook redactionele aandacht aan Hare Koninklijke Hoogheid geschonken in de vorm van een interview in nationale en regionale Mediahuis magazines.
On top werden de native verhaallijnen vertaald naar online artikels, terug te vinden onder de Mediahuis nieuwstitels, waar ze a.d.h.v. quality reads uitgeleverd worden.
Op TV krijgen kijkers een sneak peak van de samenwerking in de vorm van een miniprogramma dat op onze Play-zenders loopt. Hetzelfde miniprogramma wordt ook online via GoPlay.be tot bij de juiste doelgroep gebracht.
Prinses Delphine in Maasmechelen. Bekijk de video hieronder.
De hele campagne wordt kracht bijgezet door een displaycampagne op het Ads & Data netwerk, alsook klassieke TV-spots op de nationale Play-zenders en onze regionale zender TV Limburg.
Graag meer weten?
Neem contact op met BrandStudio@adsanddata.be