Laat jouw merk schitteren in de ‘luxe-editie’ van DS Magazine en Tendances

Wonen, reizen, lifestyle en voeding zijn al jaar en dag de hoofdingrediënten van De Standaard Magazine. Een vaste formule die bij een trouw lezerspubliek in de smaak valt.

In de edities van 3 maart en 30 september 2023 focust het grootste kwaliteitsmagazine van Vlaanderen op ‘luxe’.  Het ideale moment om jouw merk in een premium context in de kijker te zetten.
Reserveer vóór 3 maart een advertentie in het voorjaarsnummer of 24 februari, indien het om een native artikel gaat.

De Standaard Magazine is niet enkel via een papieren versie beschikbaar, maar ook in een digitale weergave (zowel in de krantenapp als op de website). Het human interest – magazine bereikt wekelijks zo’n 410.600 lezers, waarvan 37% zich in de hogere sociale klasse bevindt.

De perfecte aanvulling hierop is een advertentie in Tendances, het maandelijkse luxe en prestige tijdschrift dat als bijlage bij Luxemburger Wort verschijnt. Dit Luxemburgse magazine staat helemaal in het teken van emoties, verschillende stijlen en lifestyle trends. Tendances verschijnt op 19 mei en 17 november 2023. Een advertentie reserveren kan tot en met 28 april voor de voorjaarseditie.

De kers op de taart is Exzellenz, een nieuwe exclusief magazine over high-end real estate en luxe interieurs. Dankzij Exzellenz ontdek je de mooiste architecturale pareltjes in Luxemburg. Deze tweejaarlijkse editie versterkt het ecosysteem van wortimmo.lu.

Download snel de ratecard van DS Magazine en de ratecard van Mediahuis Lux.

Bron: CIM pers 2022 – P+D, LLP 16+, sc 1+2

Jouw merk in De Standaard Magazine of Tendances?

Contacteer Annelies Vankersschaever, Sales Product Specialist Mediahuis Lux voor meer info via Annelies.Vankersschaever@adsanddata.be.