‘Klanten die luisteren’: Ads & Data inspireert met podcastcases van adverteerders
Overal ter wereld veroveren podcasts de oren én de harten van de consument. Hoog tijd dus voor adverteerders en reclamemakers om ook in België de oren te spitsen. En dat doen ze.
Met de podcasts van o.a. De Standaard, Het Nieuwsblad en de Play-zenders bereiken we elke dag steeds meer luisteraars. Dat bereik is ook de adverteerders niet ontgaan. Maar podcasts bieden nog zoveel meer dan dat groeiende één-op-één bereik. Het is een fantastische manier om als merk je verhaal te brengen en het in de juiste context te verbinden met geïnteresseerde luisteraars.
Hans De Loore, Ads & Data Brand StudioAls partner van het DS Podcastfestival organiseert Ads & Data mee de Industry Day op vrijdag 3 december, een dag vol masterclasses, panelgesprekken, debatten, ontmoetingen. In de sessie ‘Klanten die luisteren’ om 11u30 komen o.a. Delhaize/TBWA, Decathlon/BBDO, AS Adventure, GTB en Hedin Automotive hun ervaringen delen. Extra duiding krijg je van Wouter Van Driessche (podcastagentschap Uitgesproken) en Hans De Loore (Ads & Data Brand Studio).
De volledige line up van vrijdag 3 december is terug te vinden via deze link.
Hierbij de suggesties van Ads & Data:
- 9u30 – 11u00 : 19 dingen die ik 500 podcasts geleden wilde weten door Wouter Van Driessche
- 11u30 – 13u00 : Ads & Data sessie – Klanten die luisteren
- 13u30 – 14u30 : Failing Forward met Lieven Scheire
- 14u45 – 16u00 : Gimlet
- 16u15 – 17u15 : Het Grote Vlaamse Podcastdebat
- 17u30 … : Network drink
Graag inschrijven?
Stuur een mail naar info@adsanddata.be.