Kies voor de sterke merken van Ads & Data en ga voor een impactvolle verkiezingscampagne  

In 2024 trekken alle Belgen naar de stembus, een eerste keer voor de Europese, Federale en Vlaamse verkiezingen op zondag 9 juni en een tweede keer voor de gemeenteraadsverkiezingen op zondag 13 oktober. Ads & Data staat klaar om politieke partijen en overheden te adviseren bij het uitwerken van hun verkiezingscommunicatie.

Onze reclameregie combineert de kracht van sterke lokale merken met data. Politieke partijen hechten veel belang aan lokale verankering en daar weet Ads & Data perfect op in te spelen. Door te kiezen voor een datacampagne kan je heel gericht lokaal adverteren én tegelijkertijd toch een grote impact creëren. Dit kan zowel via print, digitaal als op televisie via Smart AD oftewel gepersonaliseerde tv-reclame. 

De nieuwsmerken uit ons portfolio staan garant voor kwalitatieve journalistiek, zodat jouw boodschap steeds in een betrouwbare context terechtkomt. Bovendien staat adverteren in lokale media gelijk aan investeren in de Vlaamse economie wat wij bij Ads & Data alleen maar kunnen toejuichen. 

Ga voor impact en kies voor een campagne in een geloofwaardige context met een doelgerichte boodschap en een scherpe targeting. Bij Ads & Data helpen we overheden en politieke partijen graag om hun campagne in functie van het budget zo optimaal mogelijk in te zetten. 

Graag meer weten? Neem contact op met één van onze account managers. 

Marietje Vanderspikken

Marietje Vanderspikken

Key Account Manager +32 476 87 01 58 Marietje.Vanderspikken@adsanddata.be
Justin Degroodt

Justin Degroodt

Key Account Manager +32 498 71 75 53 Justin.Degroodt@adsanddata.be
Nadine De Meyer

Nadine De Meyer

Key Account Manager +32 478 58 48 21 Nadine.De.Meyer@adsanddata.be
Tom Van der Staey

Tom Van der Staey

Key Account Manager +32 499 25 58 58 Tom.Van.Der.Staey@adsanddata.be