Hedin Automotive plankgas vooruit met Smart AD

Mocht Hedin Automotive niet meteen een belletje doen rinkelen, dan doet de merknaam Mercedes-Benz dat ongetwijfeld wel. Met maar liefst 15 vestigingen verspreid over Antwerpen, Vlaams-Brabant en Oost-Vlaanderen, is Hedin Automotive al enkele jaren de grootste Mercedes-Benz dealergroep in België. De autoverdeler is actief in de markt van de personenwagens, de bedrijfswagens én de trucks. Bovendien hebben ze sinds kort ook een eigen Mercedes-EQ Experience center, een belevingscentrum in Gent waar alles in het teken staat van elektrisch rijden.

Als Mercedes-Benz sterkhouder zet Hedin Automotive – naast hun online aanwezigheid – ook regionaal sterk in op impactvolle advertentiekanalen. Dat is meteen dé reden waarom ze een perfecte match met Smart AD vormen. Geo-targeting is een absolute meerwaarde voor hen. Aangezien ze op basis van datasegmenten enkel in bepaalde regio’s hun tv-spot op het scherm konden brengen. Bovendien bleken de eigen online video-creaties perfect bruikbaar voor de Smart AD – campagne die meer dan geslaagd was. Het succesvolle Smart AD toont aan hoe verrijkend een datagedreven aanpak kan zijn voor een adverteerder, wat helemaal in lijn ligt met onze baseline ‘We un-waste’.

Ontdek wat Smart AD voor Hedin Automotive betekende in onderstaande video.

Smart AD in de toekomst terug inzetten, is voor ons absoluut een GO! We hebben veel fijne reacties gekregen en dankzij de overzichtelijke rapportage van Play Media zijn onze resultaten tastbaar én analyseerbaar.

Evy Andries, Director Marketing and Business Development Center Hedin Automotive