Genereer extra bereik door VRT MAX aan jouw campagne toe te voegen

Ook in 2024 kiest Ads & Data als reclameregie van de toekomst resoluut voor een sterk merkenaabod, waarbij strategische samenwerkingen key blijven. Zoals eerder aangekondigd, gaat Var verder in zee met Ads & Data. De bestaande commerciële samenwerking voor display reclame en short form video breidt zich nu ook gevoelig uit naar BVOD*.

Vanaf 1 november 2023 kan je bij Ads & Data terecht om BVOD-campagnes op VRT MAX aan te kopen die vanaf 1 januari 2024 zullen uitgeleverd worden. Door VRT MAX toe te voegen aan het huidige videoaanbod kan Ads & Data haar videonetwerk – dat reeds bestaat uit GoPlay, Streamz Basic, South Park Studios en MTV – versterken. Het kwalitatieve lokale aanbod in combinatie met het brede bereik maken van o.a. GoPlay en VRT MAX de perfecte, digitale hotspot om met jouw merk aanwezig te zijn.

DA’S DE MAX OM TE WETEN**

  • Breng jouw commerciële boodschap naar een jong publiek:
    Meer dan 65% van de GoPlay-kijkers en de VRT MAX-kijkers is tussen 18 en 44 jaar.
  • Bereik maandelijks maar liefst 655.000 real users via GoPlay en 800.000 via VRT MAX. Samen goed voor 1.2 miljoen kijkers.
  • Voeg VRT MAX toe aan jouw total video-campagne (300 GRP) bij Ads & Data en bereik op maandbasis 7% extra op de doelgroep 18-54-jarigen.

 

 

Jouw merk laten schitteren op VRT MAX of wil je graag meer info?

Svooike Demunter, Sales Product Specialist bij Ads & Data beantwoordt graag al jouw vragen via Svooike.Demunter@adsanddata.be.