De Standaard en Billie bomvol duurzaamheid

Duurzaam ondernemen is niet langer een keuze, maar een absolute must. Want door als bedrijf bij te dragen aan een schoner milieu en betere levensomstandigheden stellen we de toekomst veilig voor toekomstige generaties. Bij Ads & Data Brand Studio geven we die bedrijven een platform a.d.h.v. onze bijlages en/of magazines. Dé ideale manier om niet alleen het verhaal van jouw merk te brengen, maar eveneens de ins en outs van duurzaam leven met onze lezers delen.

SustainaBillie met de ‘B’ van bewustzijn
Na het succes van vorig jaar transformeert Billie – het lifestyle krantenmagazine van Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg ook dit voor- en najaar opnieuw in ‘SustainaBillie’. Hoe brengen we mens, milieu en economie met elkaar in evenwicht? Een belangrijke vraag waarmee Billie haar lezers wil inspireren om bewust een duurzamer leven te leiden. Een thema dat niet alleen bij de consument leeft, maar ook bij de adverteerder.

De ‘SustainaBillie’ staat volledig in het teken van ‘duurzaamheid’. Met zo’n twintigtal pagina’s partnercontent slaagt deze speciale editie van Billie erin om een sterk verhaal te brengen waar jij als adverterteerder jouw merk aan kunnen linken.

> 29 april 2023
> 21 oktober 2023


Dossier Sustainability | De Standaard

De meeste producten zijn nog steeds verpakt in plastic en de meerderheid van de bevolking verwarmt met gas en rijdt met een brandstofauto. Toch is de transitie naar een duurzame maatschappij al volop ingezet. Hoe ziet de wereld er over pakweg 10 jaar uit, welke keuzes kan je nu best maken en hoe hou je het betaalbaar?

Dat, en nog veel meer is binnenkort terug te vinden in het Sustainability dossier dat eveneens in het voor- en najaar bij De Standaard verschijnt.

> 20 april 2023
> 16 september 2023

Billie en De Standaard – twee marktleiders op het vlak van aantal lezers – zijn eveneens de meest selectieve titels bij de ecologische en sustainability minded mensen. Samen genereren ze een heus incrementeel bereik, zodat jouw verhaal bij een brede groep en de juiste mensen terechtkomt.

Uiteraard is digitaal ook native advertising mogelijk. Ads & Data Brand Studio is expert in het brengen van verhalen die naadloos aanlsuiten bij het DNA van onze mediamerken, de merkwaarden van onze partners en de interesses van onze lezers. Via digitale native ads in De Standaard en Billie kan een adverteerder boeiende en oplossingsgerichte verhalen overbrengen naar onze lezers binnen de ‘trusted omgeving van onze nieuwstitels. De ‘Quality Read’ geeft een 100% gelezen garantie voor de adverteerder.

Graag meer weten?

Neem contact op met Tiny Peeleman, Project Manager Brand Studio via Tiny.Peeleman@adsanddata.be.