Claim een plek in de vrijetijdsagenda van de Belg met het gloednieuwe ‘GA’

27 uur. Zoveel vrije tijd heeft de doorsnee Belg wekelijks om te genieten, spelen, ontspannen, ontdekken of proeven. Als merk is het jouw ultieme doel om een plek in die vrijetijdsagenda te claimen, en daar kan Ads & Data je bij helpen. Met het gloednieuwe ‘GA’ lanceert de regie een bruisend inspiratieplatform dat de Vlaming helpt om die 27 uren ten volle te benutten. En wie als partner deel wil uitmaken van dit verhaal, kan dat zelfs crossmediaal.

Tips voor de leukste trips

Even terug naar enkele zomers geleden. Als reactie op de coronacrisis lanceerde Ads & Data in 2020 een prachtcampagne met BLIJF, die de Belg aanmoedigde om met volle teugen van z’n eigen achtertuin te genieten. Een jaar later was er Iedereen Plantrekker, een crossmediale campagne die vakantiemakers uit binnen- en buitenland dichter bij de Vlaming bracht. Met het beloftevolle vervolg op die twee succesvolle campagnes, namelijk ‘GA’, trekt Ads & Data alle registers open: op ga-magazine.be vindt de Vlaming tips voor de leukste trips, en jouw merk een ijzersterke context.

 

Die context kreeg tijdens de ontwikkeling van de campagne absolute prioriteit. Zo werd er extra aandacht geschonken aan een visueel herkenbare stijl voor GA die de campagne zowel op televisie, in print als online sterk kenmerkt, alsook aan de integratie binnen de Mediahuis-nieuwsmerken. Zo vind je de digitale content (lees: een mix van branded en non-branded verhalen) ook terug op ga.standaard.be, ga.nieuwsblad.be, ga.gva.be en ga.hbvl.be.

Crossmediaal genieten dankzij GA

Van museumbezoek tot all-in vakantieplan: GA bundelt een waaier aan thema’s, waardoor partners op tal van manieren aan het merk gematcht worden. Daarom creëert Ads & Data Brand Studio steeds een crossmediaal plan op maat van iedere partner, een 360°-service waarbij de sterkste merken uit het netwerk ingezet worden om de doelstelling van de partner maximaal te ondersteunen.

Concreet houdt dat in dat jouw merk op een relevante manier, met het juiste verhaal en binnen een sterke context aan de mooiste mediamerken gekoppeld wordt.

Via native aanjagers op de Mediahuis-nieuwssites (Het Nieuwsblad, De Standaard, Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg) worden online verhalen gepromoot, in weekendbijlages Check (Het Nieuwsblad) en De Markt (Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg) verschijnt GA in de vorm van advertorials, op de PLAY-zenders worden spots van partners steeds ingeleid door het stijlvolle GA-label en ook op regionale televisie (TVO, ATV, TVL en ROBTV) worden branded belevingsreportages gekenmerkt door het GA-logo. Kortom, GA is een 360°-platform waar televisie, print en digitaal moeiteloos in elkaar overvloeien.

Els Vercauteren, Creative Concepts Director Ads & Data

Vragen of interesse om als merk partner te worden? Contacteer dan:

Tiffany Roggeman

Project manager TV +32 473 44 45 30 Tiffany.Roggeman@adsanddata.be