Bereik jouw klanten in het luxesegment dankzij de premiummerken van Ads & Data
De Standaard Magazine is zonder twijfel het bekendste merk dat wekelijks 318.850 lezers bereikt.
Met de specials Luxe en Interieur die in voor- en najaar verschijnen, weet De Standaard Magazine een groot publiek in de hogere sociale klasse te bereiken (49% in sociale klasse 1-2).
Op zoek naar een manier om jouw merk in de kijker te zetten in de Luxemburgse markt? Dan zijn Tendance en Exzellenz de place to be voor jouw merk.
De twee printmagazines Tendances en Exzellenz verschijnen beide één keer in het voorjaar en één keer in het najaar. Waar Tendances met haar content één en al luxe en prestige uitstraalt, focust Exzellenz op luxueus vastgoed, (binnenhuis)architectuur en art of living. Bij elke verschijning bereiken deze magazines zo’n 137.099 lezers, waarvan er zich 39% in de hogere sociale klassen bevinden. Maar liefst 82% van hen zijn Luxemburgers en 70% zijn VVA’s.
Adverteren in Tendances en Exzellenz vormt de perfecte aanvulling op een advertentie in De Standaard Magazine.
Download hier de ratecard van Tendance en Exzellenz.
Download de ratecardJouw merk graag linken aan één van deze merken?
Contacteer Catherine Mathieu voor meer info over De Standaard Magazine
Contacteer nuContacteer Annelies Vankersschaever voor meer info over Exzellenz en Tendance
Contacteer nu