AXA Belgium mee op expeditie door Groenland

Ondanks de ijskoude temperaturen afgelopen week konden al 1.169.000 kijkers zich verwarmen aan de 1ste aflevering van De Expeditie: Groenland, het gloednieuwe format op Play4 waarin 8 BV’s zich 12 dagen lang aan een loodzware tocht door Groenland wagen. En in tegenstelling tot het tempo waaraan de BV’s zich over de sneeuwvlakte voortslepen, gaan ook de kijkcijfers van de tweede aflevering er stevig vandoor.

Diep onder het vriespunt, ver boven hun limiet: een baseline die ook AXA aansprak. Want de leuze sluit naadloos aan op hun eigen ‘Know You Can’-credo, dat grenzen verleggen hoog in ’t vaandel draagt. Dus sprong AXA op de kar – of beter gezegd slee – van Play Media’s nieuwste TV-telg.

Axa Belgium mee op de slee als hoofdpartner

Als hoofdpartner werd AXA op een authentieke en innovatieve wijze geïntegreerd in de afleveringen met visibiliteit op een ijsbad en sleeën. Verder draaien rond elke aflevering op maat gemaakte billboards, spot je op GoPlay.be dynamische prerolls en werd het partnership naar een nog hoger niveau getild door ook deel uit te maken van de avant-première in Play Zuid.

“We zijn altijd op zoek naar creatieve en effectieve manieren om AXA en onze sterke baseline Know You Can tot bij de mensen te brengen. Partnerships rond straffe tv-formats zoals ‘De Expeditie: Groenland’ bieden hiervoor een ideaal platform. We merken dat de bekendheid van onze ‘Know You Can’ positionering blijft toenemen, en dat de kijkers erdoor geïnspireerd worden om zelf – vol zelfvertrouwen – hun grenzen ook te verleggen,” zegt Koen Lukasczyk, chief communication officer bij AXA Belgium.

And there’s more! Grenzen verleggen doet AXA ook achter de schermen: binnenkort kun je ook genieten van exclusieve interviews met Tine Embrechts en Lynn Van Royen op de sociale mediakanalen van AXA Belgium.

Sterke kandidaten, kwetsbare omgeving

Zo sterk de expeditieleden zijn, zo kwetsbaar is de omgeving van Groenland. Duurzaamheid is een onlosmakelijk onderdeel van de strategie van AXA Belgium. ‘De Expeditie: Groenland’ werd gerealiseerd volgens het basisprincipe ‘Going places, leaving no traces’. Denk aan CO2-neutrale vliegtickets, niets achterlaten onderweg of slim hergebruik van al het expeditiemateriaal.

Afspraak elke maandagavond vanaf 8 januari gedurende 8 weken op Play4 of online op GoPlay.

Interesse in een samenwerking?

Contacteer Tiffany Roggeman, TV Project Manager Ads & Data via tiffany.roggeman@adsanddata.be voor meer info!