Ads & Data voegt WMX toe aan merkenportfolio
WMX biedt een platform dat artiesten met fans verbindt en merken op allerhande creatieve, immersieve en boeiende manieren versterkt. Het is de perfecte aanvulling op de andere merken die Ads & Data in portefeuille heeft.
WMX legt er zich op toe de stem van artiesten luider te doen klinken, de visies van merken meer uitstraling te geven en fans tot meer betrokkenheid te bewegen dan ooit tevoren. Het bedrijf publiceert bekroonde premium content op enkele van ’s werelds grootste entertainmentplatformen en biedt een exclusieve toegang tot de uitgebreide artiesteninventaris van Warner Music op YouTube.
Met maandelijks meer dan 3,6 miljoen unieke bezoekers bereikt WMX een enorm groot Belgisch publiek. Het Warner Music kanaal op Youtube behaalt maandelijks gemiddeld 42 miljoen views. Dit maakt van WMX het ideale platform om jouw commerciële boodschap te brengen.
Ads & Data biedt je de mogelijkheid om jouw advertentie exclusief tussen de meest bekeken muziekclips op YouTube te plaatsen en de vertrouwde targeting-opties te gebruiken.
Wij zijn bijzonder verheugd om in een samenwerking met WMX te stappen. Niet alleen versterken wij onze digitale contexten in het algemeen, wij creëren ook een bredere video-inventaris voor onze Franssprekende doelgroepen.
Bart Demeulenaere, CCO bij Ads & DataDe lancering van WMX heeft voor onze artiesten en merkpartners globaal een wereld van mogelijkheden geopend en de lokale expertise die Ads & Data verstrekt zal ons ongetwijfeld helpen om onze business in België te ontwikkelen.
Fran Hale, VP of Sales, EMEA bij WMX.