Ads & Data trotse partner van de YMCE Strategy & Data Driven Competition

Dit jaar had Ads & Data de eer om de ‘YMCE Data Driven Competition’ te organiseren. Een wedstrijd voor alle jonge data-analisten en digitale experten die in een mediabureau of gespecialiseerd reclame agency werken. Kortom een uitdagende competitie om jong mediatalent te steunen.

Na een warm welkom in de Ads & Data – kantoren in Vilvoorde kregen de deelnemers meteen een stevige briefing van TUI op hun bord. Met een realistische dataset en een vooraf bepaald budget konden ze meteen aan de slag om de vooraf opgestelde marketingdoelstellingen te behalen. Elk team – telkens bestaande uit 2 personen – kreeg 5 uur de tijd om de opdracht tot een goed einde te brengen. Nadien kreeg elk team 12 minuten de tijd om hun ideeën voor te stellen aan de jury. Een professionele jury waaronder onze eigen collega’s Nils Dero (Sales Director) en Heleen De Winne (Data Expert) beoordeelde streng, maar rechtvaardig.

De uitreiking van de award volgt op de UMA Get Together Day op donderdag 1 december.

“Bij Ads & Data geloven we enorm in het talent van jonge high potentials. We willen hen alle kansen geven om zo hun kennis uit te breiden en hun leergierigheid aan te wakkeren. Bovendien zit data ook in ons DNA waardoor de we perfecte match vormen met YMCE. We zijn dan ook bijzonder blij dat we dit jaar als partner van ‘Young Media & Channel Experts’ de competitie bij ons op kantoor mochten organiseren.”

Bart Demeulenaere, CCO Ads & Data