Ads & Data breidt merkenportfolio uit met DOBBIT tv en gloednieuwe tv-zender Play247

Het nieuwe jaar brengt twee nieuwe televisiezenders voor Ads & Data. In 2022 zal de reclameregie haar merkenaanbod versterken met Play247 en DOBBIT tv.

Na het succes van afgelopen seizoen gaat Big Brother in 2022 opnieuw het ultieme psychologische experiment aan met zijn bewoners op Play4. Dit jaar kunnen de die-hard fans alles wat er gebeurt in het huis 24 uur op 24 volgen op Play247 (uitgesproken als ‘Play vierentwintig zeven’). Vanaf 3 januari 2022 loopt hier – na de eerste uitzending – de livestream van Big Brother. Dit omdat Play4 nog meer wil inzetten op de live interactie met de kijker.

Big Brother scoorde vorig jaar bijzonder selectief op de doelgroep VVA 18-54. De kijkcijfers voor Play247 worden net zoals bij de grote zenders gemeten door het Centrum voor Informatie over de Media (CIM).

Ook DOBBIT tv zal vanaf 1 januari 2022 deel uitmaken van het ‘Ads & Data -portfolio’. De digitale themazender focust op bouwen en verbouwen, lifestyle, tuin en doe-het-zelven. DOBBIT tv bereikt dagelijks zo’n 240.000 kijkers en is terug te vinden op kanaal 45 bij Telenet, kanaal 88 bij Proximus en kanaal 27 bij Orange in Vlaanderen. In Wallonië is deze terug te vinden op kanaal 87 bij Proximus en kanaal 35 bij Telenet.

Naast generalistische zenders bieden we bij Ads & Data ook een hele waaier aan themazenders aan zoals Play Sports, BBC First, History Channel en njam!. We zijn dan ook verheugd dat we DOBBIT tv en Play247 aan dat rijtje mogen toevoegen, twee zenders met heel wat potentieel voor onze adverteerders.

Bart Demeulenaere, CCO Ads & Data

Vragen of interesse om als merk partner te worden?

Mail naar nationaaladverteren@adsanddata.be