Ads & Data Brand Studio lanceert eerste HIERO-campagne met Mathieu Gijbels
Wat is HIERO?
‘Hier’ verwijst uiteraard naar wat lokaal is. En wie HIERO zegt, hoort ‘hero’, het Engelse woord voor held. Dat is precies waar dit project over gaat: lokale helden, bedrijven die net als Het Belang van Limburg hun maatschappelijke leidersrol hoog in het vaandel dragen en zich inzetten voor de Limburgse samenleving.
Wij zijn meer dan een krant, onze missie zit al in onze naam vervat: we handelen in het belang van Limburg, dat zit in ons DNA. Wij voelen ons medeverantwoordelijk om van deze provincie een fijne plek te maken. En die drive delen we met veel Limburgse bedrijven. Deze firma’s, dikwijls familiebedrijven, geven niet alleen om de centen maar willen ook iets extra doen voor onze samenleving.
Indra Dewitte, Hoofdredacteur Het Belang van LimburgEen HIERO-partnership
Het format HIERO wil deze bedrijven op een specifieke manier in de schijnwerpers zetten. “Geen promopraatjes voor producten of diensten, maar échte verhalen over hun inzet voor de maatschappij. Verhalen die vaak onderbelicht blijven, maar cruciaal zijn in deze tijd. Het gaat om bedrijven die zich inzetten voor duurzame doelen – de hippe term is SDG’s, social development goals – zoals armoedebestrijding, gezondheid, kwaliteitsonderwijs, gelijkheid, en meer. Bedrijven die laten zien hoe zij initiatief nemen en actief bijdragen aan een beter, mooier Limburg”, zegt Dewitte.
HIERO biedt Limburgse bedrijven de kans om uit te leggen hoe zij die civic role omzetten in concrete projecten. Van duurzaamheid in hun sector tot de ondersteuning van lokale of persoonlijke initiatieven – alles kan aan bod komen. Het zijn verhalen over directe impact op mensen van hier.
Een HIERO-pakket is een native verhaal geschreven voor de adverteerder. Het bestaat uit:
- Een native full page in Het Belang van Limburg
- Een native campagne op de sites van Het Belang van Limburg en Made in Limburg
- Een online retargeting campagne aangevuld met een partnermailing
Bouwbedrijf Mathieu Gijbels was de eerste om in te tekenen.
Van én voor alle Limburgers
Bij elk partnership primeert de DNA-match tussen het bedrijf en de waarden van de lezers van Het Belang van Limburg. Een unieke relevantie voor de betrokken lezers is een absolute voorwaarde. HIERO biedt dan ook enkel content van geselecteerde, Limburgse partners aan op maat van de lezers van Het Belang van Limburg en Made in Limburg. Met de passie van een uitgever zetten de native content experts van Ads & Data Brand Studio de boodschap van een bedrijf in Limburg om in een boeiend native contentverhaal dat perfect aansluit bij de journalistieke inhoud.
Burgerschap, mobiliteit, duurzaamheid en inclusie zijn slechts enkele thema’s die aan bod kunnen komen.
Civic leaders streven naar positieve verandering en vooruitgang in hun buurt. Daarom willen we hen, vanuit Het Belang van Limburg en Made in Limburg, een platform met premium posities aanbieden onder het native label HIERO. Een label dat niet alleen op het lokale aspect van een bedrijf wijst, maar ook op de maatschappelijke relevantie ervan in Limburg. Op deze manier wil Ads & Data in de eerste plaats voor een unieke connectie zorgen tussen bedrijven en consumenten uit Limburg.
Els Vercauteren, Director Brand Studio Ads & DataOnze eerste HIERO
Wat kan een bouwbedrijf echt betekenen voor de maatschappij? Bij Mathieu Gijbels draait het niet alleen om het realiseren van duurzame en efficiënte gebouwen. Het bedrijf wil actief bijdragen aan het creëren van een sterke samenleving waarin iedereen kansen krijgt en groeit. Een inspirerende visie waarmee ze een voorbeeld wil zijn voor anderen en waardoor ze dus de perfecte match zijn voor ons HIERO-initiatief.
Samen zetten we het bedrijf in de schijnwerpers met échte verhalen over inzet voor de maatschappij en duurzame doelen.