Ads & Data Brand Studio breidt het succes van SoHo, een online platform voor zelfstandigen en thuisondernemers verder uit

SoHo - een contentinitiatief dat in 2019 werd gelanceerd – richt zich op de zelfstandigen en thuisondernemers. Het online magazine sohomag.be brengt verhalen van en voor ondernemers en biedt tal van creatieve advertisingoplossingen.

De zogenaamde Small Office Home Office (SoHo) is één van de sterkste groeimarkten. Een B2B-segment waar Ads & Data de komende jaren sterk op wil inzetten. Thuiswerken wint – mede dankzij de coronacrisis – steeds meer en meer aan populariteit, wat van deze professionele lezersmarkt een interessante én koopkrachtige doelgroep maakt. Eéntje die dankzij SoHo makkelijk aanspreekbaar is voor adverteerders.

SoHo kan dankzij Ads & Data nog veel meer betekenen voor geïnteresseerde partners. Doelgericht adverteren kan heel éénvoudig door onze kwalitatieve database met een groot bereik optimaal in te zetten. Met een gevarieerd aanbod gaande van online artikels of native video’s tot gepersonaliseerde televisiereclame  (Smart AD of Pause Button Advertising) kunnen we de ondernemer heel gericht aanspreken, informeren en/of inspireren. Daarnaast zijn er ook miniprogramma’s op nationale of regionale tv en podcasts mogelijk.

Vanuit Ads & Data Brand Studio willen we onze partners een kwalitatieve context aanbieden om hun doelgroep op een geloofwaardige manier te bereiken. Met SoHo helpen we adverteerders die hun doelgroep willen faciliteren bij het beantwoorden van de vele vragen die een zelfstandige of kleine ondernemers bezighouden. Daarenboven verzorgen wij, in dialoog met onze partners, het volledige content- en productietraject en kan de adverteerder de content eveneens hergebruiken op zijn eigen platformen.

Els Vercauteren, Ads & Data Brand Studio