Ads & Data introduceert andere kijk op advertising
De lancering
Ads & Data is de nieuwe nationale reclameregie van Telenet/Play Media, Mediahuis, Proximus Skynet en Pebble Media. De officiële start op 1 april wordt ondersteund door een B2B campagne waarin Ads & Data de hele sector met een knipoog meeneemt in een “andere” kijk op media en advertising. Naast de IMU-campagne die eerder al in de vakpers liep, komt er nu een reeks van verrassende explainer video’s die de positionering van “Ads & Data, We un-waste” in de kijker zetten.
“Met onze baseline We Un-waste pikken we in op de legendarische marketing-quote van John Wannamaker: Half the Money I spend on Advertising is wasted. The Trouble is, I don’t know which half. Dankzij de bundeling van onze mediamerken met een selectie van krachtige data gaan we bij Ads & Data veel efficiënter de multimediale consument van vandaag bereiken. Zo kunnen we onze klanten helpen om dichter bij hun klanten te komen, een duurzame kijk op reclame anno 2021. We blijven uiteraard ook fan van creatieve advertising. Vandaar dat we met onze enthousiasmerende visie voor een campagne kozen met zeer herkenbare elementen.”
Bart Decoster, CEO Ads & DataVideo 1 – Stopping power
Video 2 – Crossmedia
Video 3 – Storytelling
De videocampagne van Ads & Data
De campagne, naar een idee van F&S, bestaat uit een aantal filmpjes die de komende weken gericht zullen opduiken in de juiste context. De explainer videos werden gerealiseerd door het team van Play Media Creative.
Benieuwd naar alle video’s?
Volg ons op social media of kijk geregeld eens op deze pagina!