ADVERTEREN

Digitaal

Meer dan ooit is digitaal ondenkbaar als mediaplatform voor publishers en media merken.  Bij Ads & Data kunnen we een kwalitatief en breed aanbod bieden van zowel lokale als internationale merken.  Het aanbod is ook divers met display, video, podcast, audio en social.

Sterke lokale merken

De hoeksteen van het digitale aanbod bij Ads & Data ligt bij onze sterke lokale merken zoals Het Nieuwsblad, Sporza, Play4, Gazet van Antwerpen, Studio Brussel, …  Elk op zich gekende top media merken met een groot bereik.

Nationaal aanbod

Bij Ads & Data Digitaal kan je terecht voor nationale campagne, dus zowel Nederlands- als Frankstalig.  Dit kan door partnerships en samenwerkingen met o.a. Marie-Claire.fr, Doctissimo.fr, Aufeminin.fr, Marmiton.fr, Eurosport.fr, BFMTV.fr, Cosmopolitan.fr, Elle.fr en nog meer.  Hier bereik je Belgen door targeting op Belgische IP adressen.

Internationale Partnerships

Ads & Data heeft exclusieve partnerships met internationale platformen zoals Verizon, LinkedIn, Spotify en Snapchat.  Via Ads & Data kan je dus unieke en creatieve advertenties naar je doelgroep brengen via AR lenzen, gesponsorde playlists of een message ads met een lead gen formulier naar een specifieke B2B doelgroep.

 

Display

Display is de basis van online advertising.  Vandaag is er echter een breed aanbod van formaten, sommige al wat groter en opvallender dan andere.  Maak gebruik van de beschikbare data en targeting mogelijkheden om jouw doelgroep optimaal te bereiken en dat in een kwalitatieve en relevante context. De meest cost efficiënte online oplossing.

Bekijk de ratecard met alle display formaten

Online Video

Bij ons vind je een breed netwerk van zowel entertainment als sport, nieuws & culinair. GoPlay.be zorgt voor longform video, ideaal voor campagnes on top van TV voor extra reach.  Via het zeer ruime shortform en outstream aanbod kan je audience targeting doen via de vele segmenten aan scherpe prijzen.

Ontdek meer over Online Video
Photo by George Milton on Unsplash

Podcast

Podcasts zijn op korte termijn enorm populair geworden en bieden ook commerciële mogelijkheden.  Je komt bij anders moeilijk te bereiken doelgroepen met een hoge geloofwaardigheid. De Standaard is pionier met podcasts en brengt al enkele jaren populaire reeksen.  Vraag naar de sponsor mogelijkheden voor jouw merk.

Vraag naar sponsormogelijkheden

Spotify

Spotify is de meest populaire muziek streamingsdienst en biedt adverteerders heel wat commerciële opportuniteiten.  Via Spotify’s Streaming Intelligence kan je slim je doelgroep bereiken met zowel audio, display, video en impactvolle creatieve mogelijkheden en dat in een kwalitatief hoogstaande advertentieomgeving.

Ontdek meer over Spotify

Snapchat

Jongeren communiceren vandaag met hun vrienden via Snapchat.  De camera app maakt het verschil met andere sociale media door de vele leuke filters en AR lensen. Nu, meer dan ooit, staat de Snap community te popelen om producten op nieuwe en speelse manieren te proberen, ermee te experimenteren en zo te leren kennen.

Ontdek meer over Snapchat

LinkedIn

LinkedIn is het belangrijkste zakelijke netwerk en het meest betrouwbare social media platform dat adverteerders een brand safe omgeving biedt.  Bezoekers investeren tijd om hun professionele gemeenschap en reputatie op te bouwen en te laten groeien. De ideale omgeving voor B2B campagnes, maar ook B2C. ‘Do Business where Business is Done’.

Ontdek meer over LinkedIn