GA de winter in met Ads & Data’s vrijetijdsplatform

Onder het motto ‘Tips voor de leukste trips’ veroverde GA afgelopen zomer het hart van de Vlaming. GA bewees al snel een sterke context voor vrijetijdsmerken zoals NMBS, A.S Adventure, MINI, Nordic,... te zijn.

Gelinkt aan de Mediahuis-nieuwsmerken (De Standaard, Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg) steeg de geloofwaardigheid van GA als merk, wat resulteerde in sterke click-through rates en leestijden boven benchmark.

Temperaturen dalen en de zomer ligt stilaan achter ons, maar ons team valt niet stil. GA samen met Ads & Data Brand Studio de winter in.

GA Winter

Dit najaar kun je als merk opnieuw een plekje in de vrijetijdsagenda van de Vlaming claimen a.d.h.v. native artikels waarnaar de lezer gegidst wordt door effectieve en geoptimaliseerde native aanjagers. Of verover een pagina in de GA-meedruk die in de populaire kranten (Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg) verschijnt op 18 en 19 november en inspireer mensen omtrent winterzon, kerstmarkten, skireizen, citytrips, kortom: alles wat ‘tips voor de leukste trips’ aanbelangt.

Vragen of interesse om met jouw merk partner te worden?

Contacteer Tiffany Roggeman