Ads & Data op het Podcastfestival in Oostende

Overal ter wereld veroveren podcasts de oren én de harten van de consument. Ook steeds meer adverteerders spitsen de oren. Bij Ads & Data zetten we  voluit in op podcasts en daarom zijn we partner van het podcastfestival van De Standaard op 3 en 4 december in Kursaal Oostende.

Klanten die luisteren. Inspirerende podcast cases.

OPGEPAST: Het Podcastfestival werd verplaatst naar 1 en 2 april wegens de coronamaatregelen.
De line-up hieronder is hierdoor nog niet definitief. Meer informatie hier.

Op vrijdag 1 april organiseren we samen met De Standaard een Industry Day, een dag vol masterclasses, panelgesprekken, debatten, ontmoetingen – en ook niet onbelangrijk – drinks. Kortom een dag waarin je alles te weten komt over podcasts en je kan ontdekken hoe andere adverteerders hun commerciële intrede in de wereld van de podcast beleefden. In onze Ads & Data-sessie “Klanten die luisteren” om 11u30 komen o.a. Delhaize, Decathlon, AS Adventure, GTB en Hedin Automotive hun ervaringen delen. Extra duiding krijg je van Wouter Van Driessche (podcastagentschap Uitgesproken) en Hans De Loore (Ads & Data Brand Studio)

De volledige line up van vrijdag 1 april vind je via deze link.  Hier alvast onze suggesties als je kiest voor 1 april:

  • 9u30 – 11u00 : 19 dingen die ik 500 podcasts geleden wilde weten – Wouter Van Driessche/Uitgesproken
  • 11u30 – 13u00 : Ads & Data sessie – Klanten die luisteren
  • 13u30 – 14u30 : Failing Forward met Lieven Scheire
  • 14u45 – 16u00 : Gimlet
  • 16u15 – 17u15 : Het Grote Vlaamse Podcastdebat
  • 17u30 …  : Network drink

Word geïnspireerd en ontdek er hoe je als adverteerder slim kan inspelen op het podcastfenomeen.

En sowieso zit je bij Ads & Data op de eerste rij om  in te spelen op de snel groeiende luisterkracht van podcasts.

Graag tot dan!

Interesse?

Contacteer ons