Reclameregie Ads & Data breidt samenwerking met Var uit
In een markt waar grote internationale platformen hun positie alsmaar verder versterken, is samenwerking noodzakelijk om het lokale advertentie-ecosysteem te verankeren. Var en Ads & Data zijn ervan overtuigd dat een intensievere samenwerking een duidelijk antwoord is op de vraag vanuit de advertentiemarkt om nog creatiever de consument te benaderen.
Ads & Data is de nationale reclameregie van Mediahuis, Telenet/Play Media en Proximus; Var is de reclameregie van VRT. Var kan bij Ads & Data rekenen op een groot tv- en digitaal salesteam en op een grote technische expertise. Dat is nodig om vlot in te spelen op de vraag van de lokale advertentiemarkt.
Dat Var met Ads & Data in zee gaat, ligt in het verlengde van de huidige samenwerking. Ads & Data commercialiseert al van bij de start in april 2021 de online reclame voor de VRT-radiozenders. Websites als Dagelijkse Kost of Sporza maken op die manier deel uit van een breed portfolio van sterke, kwalitatieve online merken in het portfolio van Ads & Data.
Graag meer weten?
Neem contact op met Bart Decoster, CEO Ads & Data via Bart.Decoster@adsanddata.be