Ads & Data breidt haar portfolio uit met PlattelandsTv

Voortaan maakt PlattelandsTv deel uit van de reclameregie Ads & Data. De Vlaamse themazender versterkt zo het tv-aanbod en is complementair aan de andere zenders die reeds tot de merkenportefeuille van Ads & Data behoren.

PlattelandsTv richt zich op liefhebbers van de natuur en het platteland. Iedereen die actief is in het ‘buitengebied’ behoort tot de doelgroep. De zender concentreert zich op zes thema’s: boerenstebuiten, countrylife, HippoTv, Vissen & Jagen, DocuTime en PlattelandsTv Weekend. Aan de hand van deze verschillende thema’s brengt de zender een brede waaier aan programma’s op antenne.

PlattelandsTv is zowel in het basispakket van Telenet als Proximus terug te vinden.

Ads & Data draagt het creëren van partnerships hoog in het vaandel en is dan ook verheugd met de komst van PlattelandsTv. Door de unieke positionering van de zender kunnen we heel wat nieuwe klanten aantrekken en zo onze positie in de markt nog meer versterken.

Bart Demeulenaere, CCO Ads & Data